۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۰۸۶۸
نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري:

عزت اسلام، مکتب و مسلمانان رسالت بزرگ دولت کريمه است

نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري گفت: دولت کريمه دولتي است که اسلام، دين، انبيا و اولياء را به خوبي معرفي کند و در مقابل توهين ها محکم برخورد کند.
عزت اسلام، مکتب و مسلمانان رسالت بزرگ دولت کريمه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، آيت الله عليرضا اسلاميان نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري، در مراسم بزرگداشت يوم الله ۲۲ بهمن در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد با تبريک سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، اظهار کرد: پيشرفت هاي علمي و نظامي جمهوري اسلامي ايران که دنيا خواب آن را نمي ديد در سايه پيروز ي ۲۲ بهمن و خون شهداء حاصل شد.

وي با بيان قسمت هايي از دعاي شريفه افتتاح به حکومت ديني و دولت کريمه اشاره کرد وگفت: اولين ويژگي دولت کريمه عزت اسلام، مکتب و مسلمانان است و ما بايد ملاک هاي حکومت ديني و دولت کريمه را بشناسيم و براي رسيدن به آن تلاش کنيم.

نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اين که عقل و منطق به ما مي گويد ويژگي دولت کريمه چيست، تصريح کرد: اسلام و مسلمان بايد عزيز باشد و مسئولين بايد مواظب باشند که در ادارات و اماکن مختلف انسان هاي باتقوا و ظاهر آراسته به اسلام مورد بي اعتنايي قرار نگيرند و در مقابل انساهاي با ظاهر غير ديني به آن ها توجه شود.

آيت الله اسلاميان يکي از راه هاي عزت اسلام را عمل به آن دانست دانست و خاطرنشان کرد: عزت اسلام در عمل به آن و احترام به ارزش هاي اسلامي است. هر چه اسلام در جان و قلب مردم ريشه دارترباشد و ايمان دروني مردم بالاتر باشد مقاومت مردم هم در برابر دشمني ها بيشتر خواهد بود و شاهد هستيم هيچ گاه نتوانستند از طريق ترفندهاي مختلف اسلام را شکست دهند.


وي با اعتراض به اقدام وزارت ارشاد اسلامي جهت صدور مجوز نسبت به تک خواني خواننده‌هاي زن در کشور گفت: اين مجوز خلاف ارزش هاي اسلامي است. اگر ما در بوق و کرنا بگويم اسلام عزيز است اما در عمل اسلام پياده نشود فايده اي ندارد.

اسلاميان خاطرنشان کرد: سالهاست که در شوراي عالي فرهنگي انقلاب قانون هاي خوبي در بحث حجاب و عفاف تنظيم شده و در آن وظيفه ادارات مشخص است ولي هنوز اقدام موثري در اين زمينه صورت نگرفته است.

وي ادامه داد: مسئولين بدانند اگر امروز اقدام نکنند فردا دير است. زندگي حضرت زهرا(س) نمونه اي بارز از ارزش هاي اسلامي به خصوص در زمينه حجاب و عفاف است ولي وضعيت اين موضوع در کشور رضايت بخش نيست.

آيت الله اسلاميان تصريح کرد: دشمنان با توهين به اديان الهي و پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم، مي خواهند اسلام را از درون نابود کنند و برخي از جوامع اسلامي هنوز چوب اين غفلت ها را مي خورند.

نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به توهين هاي اخير به پيامبر عظيم الشان اسلام افزود: دولت کريمه دولتي است که اسلام، دين، انبيا و اولياء را به خوبي معرفي کند و در مقابل توهين ها محکم برخورد کند.

وي گفت: دولت اسلامي بايد زمينه اي فراهم کند که مردم به طرف اطاعت از خدا بروند و زمينه اي فراهم کند تا براي ملت اسلامي کرامت حاصل شود.

آيت الله اسلاميان با اشاره به خودکفايي ملت هاي مسلمان تصرح کرد: ملتي که براي مايحتاج خود به کفار وابسته باشد عزت نخواهد داشت و نه تنها کرامت دنيا بلکه کرامت آخرت هم ندارد.

وي عزت شيعه را درسايه انقلاب اسلامي دانست و گفت: دشمنان اسلام وقتي متوجه شدند انقلاب اسلامي طرفدار اهل بيت(ع) است و توانسته رشد کند و قله هاي علمي را فتح کند و دنيارا به تعجب وادار کند و مي تواند قلوب مردم را جذب کند مواضع خود را در خطر ديد و با گروه هاي تروريستي داعش و تکفيري و ... براي خنثي اسلام به ميدان آمده است تا جلوي معرفي انقلاب اسلامي به دنيا را بگيرد.

نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري تلاش دشمنان براي جلوگيري از پيشرفت اسلام را بي فايده دانست و گفت: همين که نداي انقلاب اسلامي به دنيا برسد مردم جذب مي شوند و خواهند فهميد، بدون اتکا به غرب و شرق هم مي توانند پيشرفت علمي داشته باشند و اينها همه نشان از اقتدار اسلام است.

انتهاي پيام1020ج / ۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۲:۲۸

29 Dec 2019