۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۱۹۹۸۶
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع):

لزوم تعامل و هم افزايي بسيج و ستاد امر به معروف و نهي از منکر در استان

بسيج و سپاه با آموزش هاي مناسب چهره به چهره توانسته اند کارکرد موفق در امر به معروف و نهي از منکر در بحث آسيب هاي ماهواره در استان داشته باشند که اين امر ضرورت تعامل وهم افزائي بسيج و ستاد امر به معروف را مي طلبد.
لزوم تعامل و هم افزايي بسيج و ستاد امر به معروف و نهي از منکر در استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين؛ سردار رضا محمد سليماني فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) و دبير ستاد امر به معروف و نهي ازمنکر استان چهارمحال و بختياري در جلسه چگونگي تعامل و هم افزائي بسيج و ستاد امر به معروف و نهي از منکر، ضمن تبريک ميلاد مسعود پيامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: فرهنگ امر به معروف ونهي از منكر جنبه نظارت همگاني دارد و همه براي گسترش اين موضوع مسئول هستيم و بايد براي فراگير شدن آن تلاش كنيم .

وي ادامه داد: اين واجب الهي که در قرآن بر آن سفارش بسيار شده است براي بهتر انجام دادن آن برنامه ها و عملکرد هاي مختلفي اجرا شده است.

سردار رضا محمد سليماني افزود: توجيه افراد، برگزاري همايش هاي مختلف در خصوص سبک زندگي ائمه، تذکر لساني و تشکيل کلاس هاي آموزشي از برنامه هايي است که براي ارتقاء سطح آگاهي نيروهاي اين ستاد اجرا شده است.

دبير ستاد امربه معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري اعلام کرد: اولين تهديدي که جامعه را در بر گرفته است ماهواره و شبکه هاي اجتماعي است که طبق آمار رسمي دادگستري ماهواره بعد از اعتياد دومين عامل افزايش طلاق در جامعه مي باشد.

وي گفت: بعد از اجراي يکسري آموزش ها از سوي بسيج و آگاهي سازي مردم و شفاف سازي آسيب هاي ماهواره در بين خانواده ها، تعدادي از خانوادها در استان ماهواره هاي خود را جمع کردند و اين عملکرد خوب بسيج را مشخص مي کند که با همت جهادي خود تلاش نموده و همکاري هاي بعدي را مي طلبد.

سردار رضا محمد سليماني، با اشاره به نهضت آموزشي که در مقطع هاي مختلف، آموزش را سر لوحه کار خود قرار داده اند بيان کرد: شوراهاي امربه معروف در راستاي احيا تذکر لساني در جامعه تلاش مي کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) با اشاره به اقدامات بسيج و سپاه در زمينه احياء امربه معروف و نهي از منکر و تعامل و هم افزائي با ستاد امربه معروف و نهي از منکر افزود: بسيج و سپاه با آموزش هاي مناسب چهره به چهره توانسته اند کارکرد موفق در امر به معروف و نهي از منکر در بحث آسيب هاي ماهواره در استان داشته باشند که اين امر ضرورت تعامل وهم افزائي بسيج و ستاد امر به معروف را مي طلبد.

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر افزود: تذکر لساني، از مهمترين شيوه هاي امر به معروف و نهي از منکر اين ستاد به شمار مي رود.

وي ادامه داد: توان مضاعف همراه با سرعت و دقت لازم است تا در اين امر به بدنه جامعه و خانواده وارد شويم و با ايجاد موج و تثبيت سازي بتوانيم در مقابل هجمه هاي فرهنگي دشمن بايستيم و لازمه شروع کار خانواده، محله و بعد جامعه است.

دبير ستاد امربه معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: در استان ما نزديک به ۴۰۰۰ حلقه صالحين فعال داريم که اگر هر کدام از اين حلقه ها بتوانند در مورد آسيب هاي ماهواره روشنگري کنند ما قطعا جواب خوبي خواهيم گرفت.

وي با اشاره به ظرفيت خوب قشرهاي بسيجي در جامعه گفت: در قشرهاي مختلف اگرافراد ارشاد شوند و متناسب با زبان و فرهنگ خاص خود آگاه شوند ما به موفقيت هاي لازم مي رسيم.

سردار رضا محمد سليماني با اشاره به نصابان ماهواره در سطح شهرها گفت: در جامعه افرادي هستند که بايد آسيب ها را لمس کنند تا ببينند اين اتفاقات ناگوار در اين حوزه براي افراد و خانواده ها رخ داده است، شايد احساس پشيماني کرده و به اندازه خود جلوي آسيب ها گرفته شود.

وي در پايان به بقاء متبرکه، پارک ها و فضاهاي تفريحي استان اشاره کرد و افزود: با تعيين توافقنامه اي بين بسيج و سپاه با اداره اوقاف بنا شده است در همه مراکز تفريحي و تفرج گاه ها نمازخانه احداث شود و اتاقي براي مراکز فرهنگي در اين مکان ها ايجاد شود تا مردم بتوانند از فعاليت هاي فرهنگي از جمله مشاوره و آگاهي از مسائل ديني و... استفاده کنند.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۶:۵۴

30 Dec 2019