۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۵۰۵۴۱
يادداشت/

تبيين و تأثير حضور مردم در راهپيمايي روز قدس بر تقويت جبهه مقاومت

حضور هميشه در صحنه آزاديخواهان جهان به تأسي از انقلاب اسلامي ايران امروزه چنان دلگرمي و جسارت به مردم مظلوم فلسطين داده که در تقابل با اين ريشه فساد، ترس به خود راه نداده و نمي دهند...
تبيين و تأثير حضور مردم در راهپيمايي روز قدس بر تقويت جبهه مقاومت
 به گزارش جهانبین نیوز، سيد محمد حسيني، "کارشناس مسائل سياسي " در ياداشتي نوشت: بي شک پيروزي انقلاب اسلامي ايران بارقه اميد و استقلال خواهي را در بين ملت هاي آزاديخواه سراسر جهان نمايان ساخت، انقلابي که با محوريت قرآن و بازوي پرتوان ملت و مرجعيت به بار نشست و از همان روزهاي آغازين انقلاب خط مشي فکري اش حمايت از مظلوم و مبارزه با ظالم گشت .

اگر به تاريخچه انقلاب هاي ممالک ديگر بنگريم مشاهده مي کنيم در هيچ کدام از اين انقلاب‌ها محوريت آزاديخواهي و استقلال‌طلبي واقعي بر مبناي حمايت از مظلوم نبوده و نيست. 

ليبراليسم، مارکسيسم، سوسياليسم، ناسيوناليسم و ... هدفي جز بردگي، استعمار و استثمار نداشته و ندارد؛ امروزه هدف انقلاب هاي رخ داده را در اين کره خاکي به وضوح مشاهده کرديم و شاهديم که آنچه در ماهيت اين انقلاب‌ها وجود ندارد ارزش‌هاي والاي انساني و عزت نفس و کرامات نفس است که در اين مقال مجال پرداختن به آن نيست.

آري! آنچه که امروز شاهديم، دو تفکر در جهان حاکم است، تفکر حمايت از مظلوم و تفکر حمايت از ظالم؛ آنجا که پير و مراد همه آزادي‌خواهان جهان حضرت امام خميني (ره) عصاي موسي خويش را به رود فرعوني نيل مي زند و رهمنمون ساز از ظلمت به سوي روشنايي مي‌گردد.  آنجا که انقلاب اسلامي ايران، حمايت از مستضعفان و مظلومانه همه دوران مي گردد، بي شک عزت و اقتدار ايران اسلامي و هميشه در صحنه بودن پشتوانه محکمي براي ديگر ملت‌هاي آزادي‌خواه بوده است.

نمونه بارز اين حضور و اقتدار در همه اين سال‌ها در تعظيم شعائر علي الخصوص روز جهاني قدس که با نفس مسيحايي خميني کبير تبلور کرده، قابل لمس و مشاهده است.

حضور ميليوني و با بصيرت همه آحاد مردم در سراسر جهان به تأسي از فرمان قرآني رهبر عزيز جهان اسلام لرزه بر اندام اين غده سرطاني و حاميانش انداخته است.

آنجا که امروز  مشاهده مي‌کنيم پايه هاي حکومت نامشروع اسرائيل صهيونيست بيش از پيش لرزان و لرزان تر گشته است، امروز صهيونيست به حکومتي منفور در سراسر اين گيتي در بين مردمان آزاديخواه با هر گرايش و دين و مذهبي تبديل شده؛ اين چيزي نيست مگر حضور و ابراز و انزجار از اين غده بدخيم سرطاني توسط مردان و زنان سراسر جهان هستي.

روز قدس اگر زماني معطوف به ايران و انقلاب اسلامي بوده و امروزه شاهديم  در شرق و غرب عالم، ملت‌ها در حمايت از مردم مظلوم فلسطين هر ساله در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به پا مي خيزند و انزجار خود را از اسرائيل صهيونيست نشان مي دهند.

 حضور هميشه در صحنه آزاديخواهان جهان به تأسي از انقلاب اسلامي ايران امروزه چنان دلگرمي و جسارت به مردم مظلوم فلسطين داده که در تقابل با اين ريشه فساد،  ترس به خود راه نداده و نمي دهند. شاهديم که فلسطين قهرمان در سايه همين حمايت هاي معنوي چنان قدرتي پيدا کرده که ارتش قدرتمند اسرائيل در جنگ ۲۲ روزه در برابر اراده فلسطين به زانو در مي آيد و امروز در  باتلاقي گير افتاده که قطعاً در آن غرق خواهد شد.

حمايت از فلسطين نه يک شعار بلکه يک وظيفه است، چرا که لجمن مبارزه با ظالم امروز فلسطين قهرمان است، که در سايه پيروي از فرامين رهبر آزادي خواهان جهان امام راحل و خلف بر حقش امام خامنه‌اي عزيز پيش به سوي پيروزي بزرگ خواهد رفت که خداوند وعدش را  در قرن کريم داده و آن حکومت مستضعفان در جهان است .
در پايان بايد خاطرنشان کرد، فلسطين زخم‌خورده مرتجعاني است که از پشت خنجر کين خود را بر مردمان اين سرزمين پاک فرو کرده اند و امروز فلسطين تشنه حمايت است نه داشنه حماقت.
 
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۰:۴۵

28 Apr 2022