۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۴۹۸۴۳
یادداشت/

ايران قوي يعني اقتدار و پيشرفت انقلاب اسلامي در جهان

ايران قوي يعني اقتدار، پيشرفت و ماندگاري انقلاب براي پيوند انقلاب حضرت مهدي(عج)
ايران قوي يعني اقتدار و پيشرفت انقلاب اسلامي در جهان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر حسيني تحليلگر مسائل سياسي در در يادداشتي نوشت:امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اقتداري رسيده که هيچ تصميمي بدون در نظر گرفتن جايگاه ايران اسلامي در سطح منطقه و گاهي حتي در جهان گرفته نمي‌شود که اين عامل نيز ريشه در هشت سال دفاع مقدس دارد.

 در دوران هشت سال جنگ تحميلي سخت‌ترين مشکلات و بحران‌ها را با موفقيت پشت سر گذاشتيم و به پيروزي رسيديم؛ بايد پذيرفت که مشکلات امروز کشورمان هرچه که باشد، بيشتر از مشکلات ما در دوران جنگ تحميلي نيست و مي‌توانيم با الگو گرفتن از فرهنگ و آموزه‌هاي آن دوران بر مشکلات جاري امروز کشورمان غلبه کنيم.

دوران هشت سال دفاع مقدس يادآور رشادت‌هاي رزمندگان با اخلاص است که براي نجات کشور و ملت از جان و زندگي خود گذشتند؛ هرچه ما در راستاي گرامي‌داشت شهدا و رزمندگان عزيزمان تلاش کنيم، نمي‌توانيم دِين خود به شهيدان را ادا کنيم.

اگر امروز مردم کشورمان در کمال آرامش و امنيت زندگي مي‌کنند به برکت خون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که بايد فرهنگ دفاع در سطح جامعه ترويج شود؛ چراکه عدم توجه به فرهنگ و آموزه‌هاي دوران هشت سال دفاع مقدس دشمنان را در تحقق اهداف ضد ايراني‌شان گستاخ‌تر خواهد کرد.

عزت، امنيت و اقتدار امروز کشورمان ريشه در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد؛ امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اقتداري رسيده که هيچ تصميمي بدون در نظر گرفتن جايگاه ايران اسلامي در سطح منطقه و حتي جهان گرفته نمي‌شود که اين عامل نيز ريشه در هشت سال دفاع مقدس دارد.

در زمان پهلوي نيروهاي نظامي ما به مستشاران آمريکايي و اسرائيلي وابسته بودند اما امروز پيشرفت‌هاي ايران اسلامي زبانزد دنيا است.

ايران امروز پهپاد بومي مي‌سازد که مدت‌ها بالاي ناو آمريکايي به گشت زني و عکس برداري و تصوير برداري مي‌پردازد بدون اينکه آمريکايي‌ها بتوانند حتي گلوله‌اي را به سمت آن پرتاب کنند.

ايران اسلامي نه تنها در زمينه دفاعي و نظامي بلکه در علم و فناوري، پزشکي، صنعت و سدسازي و… در زمره بزرگترين قدرت‌هاي دنيا محسوب مي‌شود در حالي که در گذشته چنين چيزي نبود.

شرايط ما امروز به گونه‌اي است که وقتي نام کشورمان در دنيا به ميان مي‌آيد، ابر قدرت‌ها به لرزش در مي‌آيند و اين از برکات انقلاب اسلامي ايران است.

قيام امام خميني به طور عملي زمينه ساز انقلاب بزرگ مهدوي است اين مساله را با توجه به متناسب بودن دستاوردهاي اين انقلاب، با هدفهاي انقلاب امام مهدي (عج) استدلال مي کنيم و اين استدلال نقش مهمي در اثبات صحت اين احاديث دارد با توجه به اينکه احاديث از سرچشمه هاي وحي صادر شده است.

از جمله اهداف شکل گيري انقلاب اسلامي ملت ايران به رهبري امام راحل، زمينه‌سازي ظهور حضرت ولي عصر است هر چند که دشمن تلاش مي‌کند مانع تحقق اين امر شود ولي بايد با تقوا، عمل صالح و پايبندي به آرمان‌هاي امام و شهدا، با قدرت اين راه را ادامه دهيم تا نظام اسلامي زمينه ساز ظهور آن حضرت شود.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۱۴:۵۷

3 Feb 2022