۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۵۳۲۷
ياداشت/

ما ملت امام حسينيم ...

مرداد ماه سال 1397 در يادواره عمليات رمضان در همدان؛ سپهبد شهيد، سردار حاج قاسم سليماني در سخنراني خود جمله اي را بيان نمود که اين روزها در فضاي محرم بيش از پيش قابل تامل است...
ما ملت امام حسينيم ...
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ ما ملت امام حسينيم؛ يعني ما اين افتخار را داريم که بخشي از تاريخ عاشورايي باشيم .

مرداد 97! يادواره عمليات رمضان در همدان؛ سپهبد شهيد، سردار حاج قاسم سليماني در سخنراني خود جمله اي را بيان نمود که اين روزها در فضاي محرم بيش از پيش قابل تامل است.

يکي از بزرگترين ويژگي هاي قيام امام حسين (عليه السلام ) معني کردن فرهنگ ايثار و مقاومت، آزادگي و انسانيت بود، سيد الشهدا امام حسين (عليه السلام)، پس از خود فرهنگ حسيني و فرهنگ عاشورايي را براي ثبت در تاريخ بجا گذاشت تا حق جوياني که در لابه لاي برگه هاي تاريخ به دنبال حق هستند خود آن را بيابند..

14 قرن بعد سردار ايراني شهيد حاج قاسم سليماني جمله " ما ملت امام حسينيم " را بيان نموند، جمله اي که اگر به آن فکر کنيم فلسفه بزرگي در پشت خود دارد فلسفه اي که قطعا از صحراي کربلا و روز تاسوعا و عاشورا مي گذرد، صحرايي که شاهد  جنايت يزيديان بود، يزيدياني که امروز هم در اين دنيا وجود دارند.

اولين ويژگي ملت امام حسين (عليه السلام)، بصيرت و آگاهي داشتن نسبت به شخصيت امام محبوب است، به عبارتي کساني که اهل بيت و امامان شيعه را مي شناسند قطعا مي دانند رسالت معصومين (عليه السلام) چه بود و چگونه جهان آن زمان و جريان حاکم ظالم چطور در برابر حق و حقيقت دست به جنايت زدند و امروز پس از قرن ها اين توانايي را دارند که حق را از باطل بشناسند

شهيد سپهبد سليماني وقتي از ملت امام حسين (عليه السلام) سخن مي گويد، يعني ما اين افتخار را داريم که بخشي از تاريخ عاشورايي باشيم، قرن ها پيش جهان آن روز امام حسين (عليه السلام) را به شهادت رساند تا بساط حق و مقاومت، آزادگي و مردانگي را از بين ببرد و امروز در عصر جديد يک جهان با همان ويژگي در مقابل نظامي ايستاد که صداي ملت هاي مظلوم جهان است.

بنابراين آن روز که سردار محبوب ايراني حرف از ملت امام حسين(عليه السلام) زد براي اين بود که اجازه ندهيم بازهم حق و حقيقت از بين برود و دوباره برگه هاي سياهي در دل تاريخ بماند . بلکه ملت امام حسين (عليه السلام) بايد نسبت به آنچه روي مي دهد ديد همراه با بصيرت داشته باشد، اگر چه مشکلاتي هست و برخي زالوزادها همگام با يزيديان تيشه بر ريشه انقلاب مي زنند اما بايد در مقابلشان ايستاد و مبارزه کرد چون اين نظام حاصل خون شهدايي است که جان دادند اما خاک ندادند، جان دادند تا شرافت و عزت نفس ايراني حفظ شود.

ما ملت امام حسينيم چون بيش از 200 هزار شهيد داده ايم تا امروز به راحتي در خيابان ها قدم بزنيم و امنيتي احساس کنيم که در دل اروپا هم نمونه اش وجود ندارد.

ملت امام حسين (عليه السلام) پيروي و تبعيت از رهبري خردمند، حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) را بايد در راس امور قرار دهد تا مسير خود را بشناسد، تا بداند هدف چيست! تا بداند چرا امثال شهيد سليماني ها عزت انقلاب و اسلام را در، از خودگذشتگي ديدند در حالي که مي توانستند  قدرتمند يا ثروتمند زندگي کنند اما قدرت را فقط از آن خدا دانستند و ثروت را فقط حاصل اعمال خود مي دانستند و اين همان ويژگي کساني است که خود را بخشي از ملت امام حسين مي دانند.

ملت امام حسين (عليه السلام) مي دانند، که چرا، محور شياطين با تمام وجود براي از بين بردن اين نظام تلاش مي کنند، چگونه با تمام ابزارها بر يکي از مقتدرترين حکومت هاي تاريخ ايران معاصر فشار مي آورند تا اين اقتدار را از بين ببرند در حالي که کور خواندند و ملت ايران با درس گرفتن از ماجراي کربلا و هشت سال دفاع مقدس، محور جنايتکار شيطان را مي شناسند

ملت امام حسين (عليه السلام) در برابر فسادهاي سياسي و اقتصادي برخي زالوزادهاي يزيدي مي ايستد و با پيروي از ولي فقيه امام خامنه اي (مدظله العالي)، براي تقديم پرچم نظام اسلامي به حضرت مهدي صاحب الزمان (عج) تلاش مي کند.

سردار ايراني سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني چقدر زيبا گفت: "ما ملت امام حسينيم" و آن را در 8 سال جنگ تحميلي و 40 سال با بزرگترين تحريم هاي تاريخي ثابت کرده ايم...

#ما_ملت_امام_حسينيم

✍️محمد رضا عسکري ارمندي

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۰۲:۲۲

23 Aug 2020