۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۱۳۲۲

۹ دی کوثریان را بر ابتریان به پیروزی رساند

۹ دی کوثریان را بر ابتریان به پیروزی رساند، ۹ دی دو راهی بهشت و جهنم بود روزی که ثمر خون‎های ریخته شده به بار نشست و تاریخ ساز شد.
۹ دی کوثریان را بر ابتریان به پیروزی رساند

به گزارش جهان بین نیوز، نه دی روز اقتدار ملت ایران با استعانت از بصیرت ولایت بود روزی که پیشانی استکبار عرق شرم نمود، روزی در زمستان که جشن شکوفایی بلوغ فکری ملت ایران شد و درخت پر برکت انقلاب به شکوفه نشست.

نه دی ماه در حقیقت روز آمایش و آرامش سپاه اسلام در برابر دیدگان امام عصر(عج) بود تا ایران اسلامی همچون همیشه اعلام کند که برای ظهور در همه ثانیه‎های غریبانه تاریخ آماده است.

نه دی حماسه از جنس عاشورا داشت، حماسه‎ای که این بار دشمنان در برابر اقتدار اسلام به زانو در آمدند و سربازان حماسه آفرین این روز از شش‎ماه تا صد ساله بود، همه به یارای نظام خویش آمده بودند تا بیعت شکنان و نامروت پیشگان را با لبیک یا حسین خویش به قعر نابودی بکشانند، نه دی فریاد هل من ناصر بلندتر از همیشه به گوش رسید تا آن روز را خیر من الف شهر کند.

نه دی کوثریان را بر ابتریان به پیروزی رساند، نه دی دو راهی بهشت و جهنم بود روزی که ثمر خون‎های ریخته شده به بار نشست و خود تاریخ ساز شد.

نه دی، روز ندای ولایت درون بر پذیرش قاطعیت و صلاحیت ولایت بود روز پشیمانی فریب خوردگان و انهدام فتنه‎گران.

هواداران جمهوری اسلامی ایران نهم دی ماه سال ۸۸ در واکنش به اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در تاسوعا و عاشورای آن را «هتک حرمت» دانستند و برای اعلام براعت خود از آنها و محکوم کردن حرکت شنیعشان تظاهرات کردند.

ابتدا مقرر بود که راهپمایی در روز سه شنبه ۸ دی برگزار شود. به این منظور خبر در پیش بودن این راهپیمایی از آخرین ساعات ۷ دی توسط خبرگزاری‌های ایران مخابره شد. ولی این خبر در ساعات ابتدایی روز سه شنبه به فراخوان برای راهپیمایی در روز چهارشنبه تغییر کرد. به این ترتیب راهپیمایی در روز چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ در خیابان انقلاب تهران و در چند شهر دیگر برگزار شد.

به دلیل حرکت میلیونی مردم در این روز و بهت و حیرت رسانه‎های داخلی و خارجی از حرکت عظیم مردم ،نهم دی ماه از آن پس توسط شورای فرهنگ عمومی با عنوان حماسه ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد.

سخنرانی در این راهپیمایی را سید احمد علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری از شهر مشهد و امام جمعه آن شهر بر عهده داشت. وی طی یک سخنرانی در این مراسم، ولایت فقیه را حاصل قطره قطره خون کسانی دانست که با سینه‎ی خشک جلوی گوله‎ی داغ رفتند.

حماسه ۹ دی ماه از سوی مردم ولایت مدار ایران اسلامی زنگ خطری برای عوامل استکبار جهانی به حساب ‎آمد چرا که در سال های اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر استفاده از جنگ سخت از جنگ نرم به عنوان حربه‎ای که احتمال پیروزی در آن بیشتر است بهره می‎بردند.

همچنین اندیشه‎های استکبار رسانه‎‎های زیادی را به خدمت گرفتند تا با این شیوه به همسویی افکار عمومی دست یابند و دنیا را به سمت اندیشه‎های باطل و پوچ و اغلب دنیایی خود گرایش دهند.

در فتنه سال ۸۸ نیز این رسانه‎ها با هجوم به سمت افکار مسلمانان به ویژه ایرانیان قصد برچیدن بنیان نظام اسلامی را داشتند، اما بصیرت، آنچه که امام خامنه‎ای خود داراست و به ملت ایران نیز گوشزد می‎کند به یاری نظام اسلام آمد و توهمات رسانه‎های بیگانه را در هم شکست و افکار گمراه را یک دل و همدست ساخت.

اگر چه فتنه ۸۸ آب در آسیاب دشمنان می‎ریخت و اتحاد و وحدت کلمه میان ایرانیان را خدشه دار می‎کرد اما توانست چهره واقعی دوستان و دشمنان نظام اسلامی را بشناساند، آنهایی که نتوانستند رأی کافی را برای حکومت به مردم به دست آوردند، اما داعیه حکومت داری داشتند و نظام را بی وجود خودشان نمی‎پذیرفتند.

افرادی در داخل با رسانه‎های بیگانه همکاری می‎کردند و آتش فتنه را شعله ور می‎ساختند، اما نه دی فریاد رسای مردم برای اقتدا به ولایت و مولایشان برای نابودی فتنه گران بود، افرادی که ناآگاهی خویش را نقشه راه کردند و با پاره کردن تمثال مقدس حضرت امام خمینی(ره) و به سخره گرفتن روز عاشورا و عزاداران حضرت امام حسین(ع) هیزم آتش فتنه شدند ضربه محکمی از مشت اتحاد مردم در روز ۹ دی ماه خوردند.

اگرچه در این روز میلیون‎ها نفر از مردم بصیر کشور حماسه پر شکوهی را خلق کردند و همه با سلیقه‎های مختلف برای حفظ ارش‎های نظام اسلامی ایران روی صحنه آمدند و آتش فتنه دشمنان را با حضورشان خاموش کردند، اما آنچه مبرهن است این است که نباید اجازه داد گذشت زمان حماسه ۹ دی را فراموش کند بلکه باید خلق چنین حماسه‎های را تا همیشه تاریخ به ثبت رساند و آن را به جهانیان گوشزد کرد.
مریم سرلک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۹:۲۲

26 Jan 2020