۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۶۲۰۴۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

لزوم توجه صمت به برندسازی محصولات کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ درصد از تولید ناخالص داخلی استان از بخش کشاورزی است، برندسازی محصولات معتبر استان باید مدنظر حوزه صمت قرار گیرد.
لزوم توجه صمت به برندسازی محصولات کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، یحیی رمضانی ظهر پنجشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کاهش تعدد سامانه‌های ناکارآمد در کسب و کار بخش خصوصی، صمت و کشاورزی باید حل شود.

وی بر لزوم تعامل سازنده بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و صمت، حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و... تصریح کرد: قطعی مکرر سامانه تجارت، بی‌ثباتی در سیاست‌گذاری اقتصادی، قیمت‌گذاری دستوری بدون پشتوانه مالی، افزایش هزینه‌های غیرمولد، قطعی آب، کمبود برق و چالش‌های دیگر هزینه‌های تولید را بالا و بهره‌وری را کاهش داده و درخواست می‌شود امان‌نامه سرمایه‌گذاری به استانداران تفویض شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سهم ۰/۷۳ درصد استان از تولید ناخالص داخلی است که باید ارتقاء یابد.

رمضانی افزود: بسیاری از پروژه‌ها و مصوبات سفر دولت سیزدهم خصوصا در بخش صمت و پتروشیمی محقق نشده و بعضا بسیاری از این مصوبات لغو شده است.

وی با اشاره به ناترازی مهاجرت در چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یک مشکل مهم ادامه داد: ۶۸ هزار نفر نیروی جوان از این استان خارج و ۲۱ هزار نفر نیروی بازنشسته و از کارافتاده وارد استان شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ۲۱ درصد از تولید ناخالص داخلی استان از بخش کشاورزی است، برندسازی محصولات معتبر استان باید مدنظر حوزه صمت قرار گیرد.

رمضانی ادامه داد: قدرت عمل بانک‌های چهارمحال و بختیاری باید افزایش یاید، این مراکز با وجود اقدامات مناسب تا حد اعتباری مشخص اجازه دخل و تصرف ندارند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۴

ساعت:

۱۴:۳۰:۵۷

24 Jul 2025