۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۵۷۶۷۰
وزیر کشور:

کشاورزان باید درآمد پایدار داشته باشند

وزیر کشور گفت: توسعه گلخانه خوب است، اما چه چیزی کشت شود مهم است، محصولی کاشته شود که حداکثر سود را برای کشاورز داشته باشد.
کشاورزان باید درآمد پایدار داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، احمد وحیدی عصر شنبه در نشست با اقشار مختلف شهرستان بروجن اظهار کرد: تبدیل سفید دشت به قطب گلخانه جز مصوبات وزارت جهاد است، هر فعالیتی باید محاسبات اقتصادی برای آن انجام شود، باید درباره تنوع کشت محصولات کشاورزی، فکر کرد تا خدایی نکرده مشکلی برای کشاورزان پیش نیاید.
وی بیان داشت: باید الگوی کشت متناسب باشد تا بتوان یک درآمد پایدار و قابل قبولی کشاورزان داشته باشند و با قیمت ناچیز سیب زمینی را به فروش نرسانند که دچار ضرر شوند.

وزیر کشور یادآور شد: توسعه گلخانه خوب می‌باشد، اما چه چیزی کشت شود مهم است، محصولی کاشته شود که حداکثر سود را برای کشاورز داشته باشد.

وی افزود: اتاق اصناف باید تلاششان این باشد که جنس با قیمت مناسب دست مشتری برسد تا هم مردم منفعت ببرند و هم صنف دچار ضربه نشود؛ طرفدار اتاق اصناف قوی هستیم که قیمت‌ها را در حد معقول مدیریت و به فروش برساند.

وحیدی درباره کمبود اتوبوس در حمل و نقل بین جاده‌ای اشاره و خاطر نشان کرد: سازمان راهداری باید به حمل و نقل برون شهری کمک کند، تسهیلات به آن‌ها بدهد تا اتوبوس‌هایی خریداری گردد و کمبود اتوبوس جبران شود تا حمل و نقل برون شهری تقویت شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۱۶:۰۲

9 Jun 2024