۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۵۷۵۵۵
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر شهرکرد مطرح کرد:

ضرورت ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر شهرکرد گفت: رفاه و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان شهرکرد الزامی است.
ضرورت ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، داود نجفی امروز در دویست و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: آخرین وضعیت فرآیند مناقصه واگذاری حوزه خدمات شهری شامل مناقصه‌های نظافت شهری، رفت و روب، خدمات پشتیبانی «جمع‌آوری، حمل و زباله و…» در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی بیان داشت: مناقصه انتخاب شرکت‌های خدمات شهری واجد الشرایط واگذاری امور نظافت (رفت و روب) با قیمت حدود ۳۵ میلیارد تومان، مدیریت پسماند خدمات شهری مناطق ۱ و ۲ شهرداری با قیمت حدود ۴۰ میلیارد تومان می‌باشد.

رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد افزود: مناقصه انتخاب شرکت‌های خدمات شهری به پیشنهاد شرکت‌های سازه کاران کوشک و مرصاد اختر آسمان می‌باشد و با توجه به اینکه هر پیمانکار فقط یک منطقه را می‌تواند به عهده بگیرد با رعایت ضوابط و مقررات برای اخذ مجوز شورا در جلسه مطرح و به تصویب رسید.

وی گفت: در خواست شهرداری مبنی بر اخذ مجوز جهت ایجاد پروژه جدید (بازسازی و تکمیل سرویس بهداشتی ترمینال آزادی) در بودجه مصوب سال جاری با اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال که از محل جابه‌جایی و اصلاح اعتبار دیگر پروژه‌های مربوط به ترمینال شامل اصلاح رفیوژهای محوطه، اصلاح سکوها و بهسازی نمای ساختمان اصلی ترمینال تأمین می‌شود.

نجفی تصریح کرد: با توجه به رفاه و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و درخواست شهرداری مبنی بر اخذ مجوز جهت ایجاد پروژه جدید بازسازی و تکمیل سرویس بهداشتی ترمینال آزادی با توجه به اولویت سرویس‌ها در مسیرهای پرتردد با رعایت ضوابط و پایداری در اصلاح و متمم بودجه به تصویب شد.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۱۳:۲۳

26 May 2024