۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۵۷۵۵۱
امام جمعه لردگان مطرح کرد:

اهتمام ویژه مسئولین برای گسترش خدمات دولت

امام جمعه لردگان گفت: حفظ وحدت بین مسئولین شهر و اهتمام جدی به گسترش خدمات دولت در سطح شهرستان لردگان ضروری است.
اهتمام ویژه مسئولین برای گسترش خدمات دولت
 حجت الاسلام یدالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  بعضی مناسبت‌ها و حوادث به گونه‌ای است که انسان نمی‌تواند به آن‌ها توجه نکند زیرا آنها در سعادت امروز انسان نقش دارند و عامل مهمی هستند، یکی از این حوادث مجموعه ۸ سال دفاع مقدس و به خصوص حوادث ارزشمندی چون فتح خرمشهر و مقاومت مردم دزفول در آن سال‌های سخت است.
 
وی  افزود : اگرچه فراوان راجع به این حوادث سخن گفته شده است، کتاب‌هایی تالیف شده و مهم‌ترین مطالب درباره علت و دلیل این رخدادهای مهم است ، اما چطور می‌شود که فتح خرمشهر اتفاق می افتد و می‌فرمایند : خرمشهر را خدا آزاد کرد. این نصرت خدا برای چه بود و چه چیزی این غیر ممکن را ممکن ساخت، کاربرد این دانستن و اثر آن در زندگی فعلی ما چیست؟
 
رحمانی تصریح کرد : اینکه مولا و رهبر عزیزتر از جانمان می‌فرمایند : «خرمشهرها در پیش روی داریم» از ما چه می‌خواهد و این هشدار برای چیست؟ آنچه آن روز خرمشهر را آزاد کرد و پیروزی برای ایران را در جنگ رقم زد، دشمن و حامیانش را نا امید کرد، مقاومت و ماندن در میدان بود که در سایه وحدت امت با امام خود ایجاد و باعث آبروبخشی به ایران شد.
 
امام جمعه لردگان ادامه داد : امروز هم با وحدت باید در میدان مبارزه با دشمن مقاومت کنیم تا خرمشهرهایی که در دست دشمن است را آزاد کنیم، امروز خرمشهر اقتصاد ما در دست دشمن بوده ، گرانی و تورم ، بالا و پایین بردن ارز و طلا در دست دشمن خارجی و ایادی کثیف داخلی‌اش است.
 
وی خاطر نشان کرد:  امروز خرمشهر فرهنگ، ادب، حیا و عفاف جامعه ما، درک و اندیشه بخشی از جوانان و نوجوانان، گرایش بعضی مردان و زنان کهنسال جامعه ما در تصرف و تجاوز دشمن است .

رحمانی افزود: امروز بعضی از ادارات و مدیران ما، در خرمشهر خدمت به مردم، در محاصره و اشغال دشمن قرار گرفته‌اند، مسئول ما و اداره ما آنگونه که دشمن عمل می‌خواهد عمل می‌کند و آن ناراضی کردن مردم است.
 
امام جمعه لردگان با اشاره به بیانات رهبری گفت: اینکه حضرت آقا فرمود خرمشهرها در پیش روی داریم یعنی اینکه ای مردم و ای جوانان قهرمان ایران اسلامی و ای مردان و زنان با غیرت و شجاع در میدان مبارزه بایستید و مقاومت کنید تا خرمشهر اقتصاد خرمشهر فرهنگ و عفاف خرمشهر اداراتمان را از چنگال دشمن بیرون آوریم.
 
وی افزود: سرداران آن روز کشور در فتح خرمشهر، سردار کاظمی و سردار سلیمانی‌ها بودند، سرداران امروز و خرمشهرهای امروز شخصیت‌های گرانقدری چون شهدای خدمت، بهترین رئیس جمهور ایران آیت الله شهید رئیسی، بهترین امام جمعه ایران آیت الله شهید آل هاشم، بهترین وزیر ایران شهید دکتر امیر عبداللهیان و و بهترین‌های همراهشان بودند، امید است به برکت ایثار آنها و همت و عزم سرداران مسئول کشور شاهد فتح‌های جدید خرمشهرها باشیم.
 
حجت الاسلام رحمانی در خطبه دوم نماز اظهار داشت: موشک باران‌ گسترده دشمن در سال‌های دفاع مقدس و مقاومت مثال زدنی مردم با فرهنگ و با اصالت دزفول باعث ماندگاری و افتخار این شهرستان در تاریخ انقلاب اسلامی است.
 
وی با اشاره به اینکه جامعه ایران ما امروز داغدار عروج ملکوتی سردار بزرگ خدمت و مردمداری، رئیس جمهور محبوب، شهید آیت الله رئیسی است گفت: امیدواریم خدای متعال با توفیق به ملت در انتخاب فرد اصلح و جایگزینی شایسته برای ریاست جمهوری،  شاهد تحقق برنامه‌ها و اهداف رئیس جمهور عزیز و فقید سعیدمان باشیم.
 
رحمانی با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت گفت: تشکر می‌کنیم از حضور باشکوه شما در مراسمی که به این مناسبت برگزار شد و مسئولان را به تلاش مضاعف برای خدمت بیشتر به مردم برای اظهار ارادت به ارواح مطهر آن شهیدان دعوت می‌کنیم، مطمئناً در این حادثه چون سایر حوادث در انقلاب اسلامی الطافی از سوی خدای متعال به کشور و مردم ما ارزانی خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: حفظ وحدت بین مسئولین شهر و اهتمام جدی به گسترش خدمات دولت در سطح شهرستان ضروری است، بعضی به دنبال القاء تفرقه بین مسئولین و دلسرد کردن مسئولین ادارات هستند، استاندار، فرماندار، مسئولین ادارات بهترین‌ها هستند و هیچکس قرار نیست تغییر پیدا کند. من از مسئولین  شهرستان می‌خواهم با قدرت و قوت وظایف خود را انجام دهند و توجهی به شایعات دلسرد کننده‌ای که جریان خدمت رسانی به مردم را با مشکل روبرو می‌کند، توجه نکنید.
 
انتهای خبر / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۲۰:۳۱

26 May 2024