۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۵۷۵۵۰
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

وزش باد و خیزش گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: وزش باد نسبتا شدید در سطح منطقه پیش‌بینی شده که منجر به وقوع پدیده گرد و غبار رقیق در برخی نقاط استان شود.
وزش باد و خیزش گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری
سعید قطره در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: برای امروز در ساعات صبح در بیشتر نقاط استان آسمانی صاف را نظاره‌گر خواهیم بود و در ساعات بعد‌ازظهر گاهی مواقع شاهد رشد ابر و وزش باد هستیم.
 
وی تصریح کرد: افزایش ابر در برخی از نقاط استان به‌ویژه در ارتفاعات شمالی و بیشتر در شهرستان‌های کوهرنگ و بن همراه با رگبارهای موقت بهاری توام با رعد و برق می‌باشد.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: وزش باد نسبتا شدید در سطح منطقه پیش‌بینی شده که منجر به وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان شود و انتظار می‌رود رقیق و ضعیف باشد.
 
قطره اضافه کرد: برای فردا پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای را انتظار نداریم و دمای هوا هم تا اواسط هفته خصوصا در طول روز روندی افزایشی خواهد داشت.
 
وی یادآور شد: طی ساعات گذشته در خنک‌ترین ساعات برای اردل با کمینه دمای 14، ایلبگی 10، بازفت 11، بروجن 7، بلداجی 4، دوآب‌صمصامی 11، سامان 13، سورشجان 5، شلمزار 7، شهرکرد 4، فارسان 8، فرخشهر 7، کوهرنگ 7، لردگان 11، لیرابی 12 و مالخلیفه 12 درجه سانتی‌گراد به ثبت رسیده است و بنابراین طی ساعات گذشته خنک‌ترین نقطه استان شهرکرد و بلداجی هستند.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: دیروز بعدازظهر بیشینه دمای شهرکرد به 27 درجه سانتی‌گراد رسید و این درحالی است که گرم‌ترین نقطه استان شلمزار با بیشینه دمای 34 درجه سانتی‌گراد ثبت شد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۵۴:۰۹

26 May 2024