۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
کد مطلب : ۵۷۵۴۹
رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهرکرد خبر داد:

اجرای تقاطع آیت‌الله طالقانی شهرکرد مطالبه مردمی

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهرکرد گفت: تقاطع غیر همسطح آیت‌الله طالقانی به آیت‌الله کاشانی شهرکرد یک مطالبه جدی مردمی است که به زودی اجرا می‌شود.
اجرای تقاطع آیت‌الله طالقانی شهرکرد مطالبه مردمی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، محمدرضا بیاتی شامگاه شنبه در دویست و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه برای تقاطع آیت‌الله طالقانی به آیت‌الله کاشانی پیش بینی شده و امسال شهرداری اجرای طرح را با رعایت همه مباحث فنی و اجتماعی آغاز می‌کند.

وی درباره تقاطع غیر همسطح آیت‌الله طالقانی به آیت‌الله کاشانی اظهار کرد: این تقاطع یک مطالبه عمومی شهروندان بوده و در چند نقطه شهر باید اجرا شود، مطالعات کلان‌نگر ترافیکی به این نقطه و نقاط دیگر که مدنظر بود رسیده‌اند و باید تقاطع ایجاد شود.

بیاتی با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح آیت‌الله طالقانی به آیت‌الله کاشانی مورد تصویب شورای شهر است، بیان داشت: حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه برای این تقاطع پیش بینی شده و امسال شهرداری اجرای طرح را با رعایت همه مباحث فنی و اجتماعی آغاز می‌کند.

وی با اذعان بر اینکه این تقاطع تمامی مصوبات شورای ترافیک استان و مراجع مربوطه را طی کرده است گفت: با شورای ترافیک استان در خصوص مباحث فنی و اثرات ترافیکی جلسه برگزار شد، این پروژه رأی موافق شورای ترافیک استان را کسب کرده است.

بیاتی با تاکید بر اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح طالقانی به کاشانی باید اجرا شود گفت: این تقاطع خواست شهروندان مرکز استان می‌باشد، باید برای رفع مشکلات ترافیکی و جلوگیری از تصادفات اقدامات لازم انجام شود.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۴:۳۹

26 May 2024