۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۵۷۵۳۳
یادداشت؛

شهید رئیسی الگوی زنده برای خدمت به مردم

رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی، یک الگوی زنده برای خدمت به مردم می‌باشد؛ الگویی که همه زندگی‌اش را برای مردم هزینه کرد.
شهید رئیسی الگوی زنده برای خدمت به مردم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، خاطره شاهین‌فرد دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی در یادداشتی نوشت:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، و بعضی بر سر پیمان خویش شهید شدند، و بعضی در انتظارند، و هیچ پیمان خود را نشکسته‌اند.

 شهادت خادم جمهور، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رحمة الله علیه) شهید خدمت، مجاهد راستین فی‌سبیل‌الله، خادم‌الرضا (ع) و همراهان ایشان موجب حسرت و غم فراوان دلبستگان به اسلام و انقلاب شد.

مردم ایران پیشرفت کشور را مرهون اخلاص، ایمان، تعهد و عمل انقلابی شهید رئیسی و دولت مردم می‌دانند، وظیفه ما در این شرایط خاص، تبیین و معرفی گفتمان ایشان که به‌واسطه تلاش‌های خود در دوران خدمت، شایسته چنین توصیفاتی از سوی ولی‌فقیه مسلمین شده می باشد که مقام معظم رهبری فرمودند:

«همه‌ مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یک‌سره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد، رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت، در این حادثه‌ تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد؛ برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این‌رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد.»

بنابراین در این شریط؛ اصل بر تبیین و ترویج گفتمان شهید رئیسی است گفتمانی که سه ضلع اصلی دارد:

1- خدمت و جهاد: عالم مجاهد و جهادی بود، جریان جهادی راه انداختن، خادم‌الرضا علیه السلام، خدمت خستگی‌ناپذیر، اربعینی بودن و خادم اربعین بودن، تلاش بی‌وقفه، سید محرومان بودن.

2- نگاه مکتبی انقلابی: استکبارستیزی، نقش‌آفرینی فعال و تمدنی در نظم نوین جهانی، تحول کشور، پیشرفت، مقاومت، اعتقاد به نظام امامت و امت، عدالت اجتماعی، اهل مبارزه بودن، جوان‌گرایی و میدان دادن به جوانان متعهد متخصص و... .
  
3- مردم: مردمی بودن، مردمی‌سازی دولت، به میدان آوردن مردم برای حل مسائل، اولویت بودن مسائل مردم و درد مردم، شفافیت و ارتباط با مردم، باور به مردم و قدرت مردم و... .
 
 خادم‌الرضا رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی، امروز یک الگوی زنده برای خدمت به مردم می‌باشد، الگویی که همه زندگی‌اش را برای مردم هزینه کرد، امانت مردم که همان رای آن‌ها بود را با جانش تحویل داد مردم باید از ویژگی‌ها و فعالیت‌های دولت انقلابی آگاه باشند تا اولاً رفع شبهات شود، ثانیاً در انتخاب‌های آینده دقت نظر و بصیرت بیشتری نسبت به شعارها و جناح‌ها داشته باشند تا مسیر افتخارآمیز پیشرفت و مجاهدت ادامه پیدا کند و مدیران انقلابی همچون آیت الله رئیسی بر مسند تصمیم‌گیری و قدرت بنشینند.

«سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیم... وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَ یَوْمَ یَمُوتُ وَ یَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا».

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۰۳:۲۱

23 May 2024