۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۵۷۴۲۶
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

آغاز ساخت راهداری شهرستان‌های سامان و بن

عملیات اجرایی ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سامان و بن در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
آغاز ساخت راهداری شهرستان‌های سامان و بن
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حسین حدادزادگان مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سفر به استان چهارمحال و بختیاری از ساختمان اداری قانون تردد و ساختمان اداری شهرستان شهرکرد بازدید به‌عمل آورد و با حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت دو اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های بن و سامان استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ساختمان شهرستان سامان در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و در دو طبقه که زیربنای هر طبقه 300 مترمربع می‌باشد، با اعتباری بیش از 163 میلیارد ریال ظرف مدت یک سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های سامان و بن در فاصله 30 کیلومتری از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قراردارند بیان داشت: ساختمان شهرستان بن در محوطه اداری شهرستان و در دو طبقه که هر طبقه 300 مترمربع می‎باشد، با اعتبار بیش از 165 میلیارد ریال و طی مدت یکسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به
میزان اعتبارات راهدارخانه خلک تصریح کرد: در این سفر صحبت‌هایی در زمینه اعتبارات راهدارخانه خلک انجام شد و در تهران اعتبارات این راهدارخانه در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: مجوز مطالعات احداث ساختمان ماشین آلات راهداری چهارمحال و بختیاری داده شده و اگر امسال مطالعات انجام شود در برنامه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

روح الله غلامی با اشاره به لزوم احداث ساختمان قانون تردد اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارباب‌رجوع‌محور می‌باشد و با توجه به جمعیت هدف لازم بود یک فضای اداری به مجموعه برای کارکنان که در مجموعه خدمات‌رسانی می‌کنند و  هم در راستای تکریم ارباب رجوع  برای هم استانی‌های عزیز اضافه شود.

وی با اشاره به مساحت پروژه ساختمان اداری قانون تردد 830 مترمربع و در پنج طبقه است، خاطرنشان کرد: اعتبار 90 میلیارد ریال جهت بازسازی ساختمان اداری قانون تردد برآورد شده و در مدت 6 ماه به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این ساختمان دو معاونت از اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری منتقل می‌شوند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۳۲:۲۵

11 May 2024