۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۵۷۳۰۶
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد خبر داد:

پیش‌بینی 190 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد گفت: برای سال جاری بالغ‌بر 190 میلیارد تومان پروژه عمرانی پیش‌بینی شده است.
پیش‌بینی 190 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرکرد
مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در راستای کاهش بار ترافیکی میدان شهدا در شهرکرد و با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان تعریض بلوار فارابی جنوبی در دستور کار سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد تومان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: این پروژه از اوایل فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده و مدت اجرای آن سه ماه است و همه تلاش سازمان برای اتمام پروژه و بهره‌برداری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه مکاتبه و تذکر به پیمانکار در جهت سرعت بخشیدن به پروژه و افزایش اکیپ اجرایی داده شده است افزود: با بهره‌برداری از این پروژه می‌توان بار ترافیکی میدان شهدا را کاهش داد.
 
احمدی یادآور شد: در این پروژه عملیات بتن‌ریزی باید انجام شود و این موضوع کمی زمان‌بر است اما همه تلاش مجموعه برای تسریع در روند کار و رفع مشکل ترافیک است.
 
وی عنوان داشت: این پروژه از میدان شهدا تا خیابان حر که حدودا 700 متر می‌باشد، است بازگشایی معبر انجام شود که با توجه به وجود تاسیسات برق در مسیر مکاتباتی با اداره برق صورت گرفته و قول مساعدی برای جابجایی عمودهای برق در هفته آینده گرفته شده است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد افزود: سه ماه پیش‌بینی شده برای اتمام پروژه تعریض بلوار فارابی همراه با پیاده‌روسازی است، اما اوایل هفته آینده کوچه‌ها بازگشایی می‌شود و به معبر اصلی راه می‌یابند.
 
احمدی گفت: برای سال جاری بالغ‌بر 190 میلیارد تومان پروژه عمرانی پیش‌بینی شده است، که در حال حاضر پروژه ورودی شهر از سمت اصفهان در دستور کار است و مسیری به طول یک هزار متر را در بر می‌گیرد و عملیات سنگ‌فرش انجام شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان کاشانی، حد فاصل میدان آیت‌الله دهکردی تا چهارراه هواپیمایی پروژه دیگری است که درحال انجام است، به‌سازی روفوژ و معبر بلوار مفتح و نصب پایه‌های روشنایی برق در حال انجام است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به ابلاغ بودجه پروژه‌ها در دو ماه آینده افزای می‌یابد و مسیر 15 خرداد، مسیر 12 محرم جنوبی، احداث چند پارک جدید و... پروژه‌هایی هستند که منجر به ایجاد تحول عظیمی در سطح شهر خواهد شد.
 
احمدی گفت: از آنجایی که اعتبارات شهرداری داخلی است و درآمد شهرداری از خود مردم تامین می‌شود، تخصیص‌ها از شهرداری شهرکرد دریافت می‌شود و از نظر مالی مشکلی برای اجرای پروژه‌ها نداریم.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۲۲:۰۷

25 Apr 2024