۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱
کد مطلب : ۵۷۲۳۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان:

حملات موشکی سپاه پاسخی تنبیهی به صهیونیست‌ها بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: عملیات وعده صادق یک پاسخ تنبیهی و دفاع مشروع تاریخی موشکی و پهپادی را در جهان به نام ملت ایران و جبهه مقاومت ثبت کرد.
حملات موشکی سپاه پاسخی تنبیهی به صهیونیست‌ها بود
شیروان اسدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: طی عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین بیش از پیش آشکار شد، در این عملیات، بیش از نیمی از موشک‌ها و پهپادهای تمام‌ساخت ایرانی که از مسافت بسیار دور پرتاب شده بود، با عبور از سامانه‌های دفاعی، با دقت اهداف خود را منهدم کردند.

وی افزود: خوشحالی، برپایی جشن و پایکوبی و اعلام حمایت مردم ایران از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده به جنایت‌های متعدد این رژیم، نشان می‌دهد این عملیات، یک مطالبه برحق عمومی و بر اساس عزم و اراده ملی انجام شده است.

اسدی در ادامه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای، حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت سرداران زاهدی و حاج رحیمی و پنج تن از همراهانشان در روز ۱۳ فروردین همچنین ۳۳ هزار و ۷۲۹ شهید و ۷۶ هزار و ۳۸۱ زخمی در غزه از تاریخ هفتم اکتبر گذشته تاکنون، بنا بر آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت فلسطین، تنها بخشی از جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

اسدی بیان داشت: عملیات وعده صادق آن‌چنان دشمن را حیرت‌زده کرد که تمامی طراحی‌های دفاع بازدارنده گنبد آهنین را پوشالی ساخت و این موضوع را به جهانیان نشان داد، در این عملیات اهداف پیش‌بینی شده با غرش موشک‌های نقطه‌زن مورد اصابت قرار گرفت و طراحی‌های نظامی در جهان را در برابر این طراحی تحقیر کرد و یک پاسخ تنبیهی و دفاع مشروع تاریخی موشکی و پهپادی را در جهان به نام ملت ایران و جبهه مقاومت ثبت کرد.

وی تصریح کرد: اعتماد و اعتقاد ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان به پیروزی نهایی جبهه حق علیه جبهه باطل است، هیچ تردیدی وجود ندارد که رژیم صهیونیستی، هر نوع سیاست و اقدامی را در پیش گیرد، با آن سیاست و اقدام، فقط خود را به نقطه پایانی موجودیت نامشروع، ظالمانه و جنایتکارانه‌اش نزدیک‌تر می‌کند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۰۸:۰۷

18 Apr 2024