۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۵۷۱۹۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل تاکید کرد:

حملات ترکيبی سپاه درس عبرتی برای استکبار جهانی

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: حملات ترکيبی سپاه و نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران درس عبرتی برای استکبار جهانی شد.
حملات ترکيبی سپاه درس عبرتی برای استکبار جهانی
سيد عقيل موسوی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، اظهار کرد: حملات ترکيبی شب گذشته سپاه و نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران درس عبرتی شد برای استکبار جهانی.

وی تصریح کرد: اقدامات شب گذشته ایران علیه رژيم منحوس صهيونيستی و اذناب آن، نشان داد که وقتی امام مسلمين وعده‌ای می‌دهد، آن وعده صادق است و قطعا محقق می‌شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خاطرنشان کرد: انتقام از رژيم غاصب و کودک‌کش موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ايجاد کرده است و توانست کمی از درد مردم بی‌گناه غزه بکاهد.

موسوی عنوان داشت: از لحظه آغاز این عملیات بارها مسئولان بلندپایه نظامی ایران اعلام داشتند و به آمریکا و اسرائیل هشدار دادند که در صورتی که از رژيم صهيونيستی و يا متحدان آن‌ها غلط ديگری سر بزند، پاسخ ملت ايران سخت‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: در حملات موشکی سپاه، پاسخ محکمی به تروريست‌ها داده شد و نشان داد ابهتی که این رژیم با کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان طی این 6 ماه ایجاد کرده بود، پوشالی و دروغین بوده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خاطرنشان کرد: شب گذشته دیدیم که گنبد آهنین اسرائیل که دل‌خوش به آن بودند، هیچ کمکی به آن‌ها نکرد و نتوانست جلوی ورود موشک‌های ایران را بگیرد.

موسوی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه کنسولگری ایران همانند خاک ایران است و تعدی به آن قطعا با پاسخ ایران مواجه می‌شود، اضافه کرد: عملیات تنبیهی شب گذشته علیه رژیم غاصب صهیونیستی به دشمنان ایران فهماند هر کس که دست به اقدامی عليه نظام جمهوری اسلامی ایران بزند، به همين سرنوشت دچار خواهد شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل اذعان داشت: موشک‌های جمهوری اسلامی ايران و عمليات هدفمند پاسخی حتمی به تجاوز به خاک ایران است و این هشداری برای متجاوزان است.

انتهای خبر /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۳۳:۰۸

14 Apr 2024