۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۵۷۱۹۱
رئیس مركز مدیریت راه‌های چهارمحال وبختیاری خبر داد:

پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی 141

رئیس مركز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری از پاسخ‌گویی به ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس با سامانه تلفنی 141 در استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی 141
لاله اشرفی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، از پاسخ گویی به ۸۷ هزار ۳۲۴ تماس با سامانه تلفنی 141 در استان چهارمحال وبختیاری در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از مجموع ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس برقرار شده با تلفن گویای 141 استانی در سال 1402 به تعداد ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی مركز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری پاسخ داده شده است، این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۱/۸ درصدی داشته است.

وی با اشاره به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده‌ای توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در سال 1402 افزود: مشكلات راه‌ها با بیشترین سهم از تماس‌های سامانه 141 را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل ‌و نقل باری، مسافری، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است.

رئیس مركز مدیریت راه‌های استان عنوان كرد: یک هزار و 8 شكایت ثبت شده مربوط به حوزه حمل ‌و نقل بار و مسافر بوده است،  كه تمامی این تعداد در كمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.
اشرفی درخصوص موضوع بیشترین شكایت ثبت شده در حوزه مسافر و كالا ادامه داد: عدم پرداخت كرایه، نرخ نامتعارف كمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حمل ‌و نقل كالا بوده و تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نقص فنی خودرو، فروش بلیت و کمبود اتوبوس در حوزه حمل ‌و نقل مسافر بیشترین تعدد شكایت ثبت شده را شامل می‌شوند.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۴۲:۱۵

14 Apr 2024