۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۵۷۱۸۲
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد:

افتتاح سالن ورزشی پردنجان بعد از 18 سال

فرماندار شهرستان فارسان گفت: سالن ورزشی پردنجان بعد از 18 سال بلاتکلیفی با پیگیری‌های مکرر و تلاش فراوان به بهره‌برداری رسید.
افتتاح سالن ورزشی پردنجان بعد از 18 سال
سید هادی صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، پیرامون اقدامات انجام‌شده ورزشی در شهرستان فارسان در سال گذشته گفت: افتتاح سالن ورزشی پردنجان پس از ۱۸ سال به علت عدم توجه به آن‌  با تلاش و پیگیری‌های لازم به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: سالن ورزشی روستای کُران در سال ۱۴۰۱ نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صالحی با اشاره به اینکه کلنگ مجموعه استخر کارگری شهر فارسان نیز بر زمین زده شده است بیان داشت: این استخر به سیستم فاضلاب شهری متصل نبود.

فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: پس از پیگیری‌های متعدد عملیات اتصال آن به فاضلاب شهری انجام‌ گرفته، اما اختلاف جهت واگذاری آن به بخش خصوصی که تلاش بر تعهد و واگذاری آن به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و یا هیئت‌های ورزشی که دارای تخصص، تعهد مرتبط با آن و از تجربه کاری بالایی برخوردار باشند، چراکه با به مزایده گذاشتن اماکن ورزشی و واگذاری آن به بخش خصوصی به‌شدت مخالفم که همچنان پیگیر موضوع و حل مشکل هستم.

صالحی عنوان داشت: تعداد ۷ چمن مصنوعی دیگر در شهرستان، باهدف پیشرفت و توسعه ورزش در شهرستان و ایجاد فضای شور و نشاط برای مردم شهرستان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و چندین مجموعه بودند که تا قبل از عید نوروز در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیدند.

وی اظهار داشت: مشکل چمن مجموعه تختی شهر فارسان را ورزش و جوانان شهرستان به‌صورت ویژه از هیئت‌های فوتبال و ورزش و جوانان استان باید پیگیری کنند.


انتهای خبر/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۵۸:۰۲

13 Apr 2024