۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۵۷۱۴۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

بهره‌مندی از معارف قرآنی در گرو طهارت روح است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)گفت: قرآن باعث طهارت روح انسان می‌شود و بهره مندی از معارف قرآنی در گرو طهارت روح است.
بهره‌مندی از معارف قرآنی در گرو طهارت روح است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن ویژه خانواده کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این محفل قرآنی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین روزه دار از آنها خواست برای مردم مظلوم غزه دعا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بویژه سردار زاهدی از فرماندهان تیپ قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس، گفت: شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله است که سبک زندگی اسلامی و قرآنی را برای دفاع از مظلومین انتخاب کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انس با قرآن و درک مفاهیم قرآنی اظهار کرد: قرآن باعث طهارت روح انسان می‌شود و بهره مندی از معارف قرآنی در گرو طهارت روح است.

کارشناس مسائل مذهبی در ادامه با اشاره به شرح حکمت ۱۵۰ نهج البلاغه، بخش‌هایی از پندهای امیر المؤمنین حضرت علی علیه السلام را تبیین کرد.

وی، عمل صالح، پرهیز از آرزوهای دراز، زندگی زاهدانه، قناعت، اطاعت امر الهی، پرهیز از گناهان و صبر در سختی‌ها و مشکلات، امیدواری به نصرت الهی و عبرت آموزی را بخش‌هایی از پندهای مولای متقیان در حکمت ۱۵۰ نهج البلاغه برشمرد.

گفتنی است؛ در این محفل قرآنی، که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، تعدادی از قاریان ممتاز استانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

انتهای خبر/1020ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۲۹:۴۰

8 Apr 2024