۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۵۷۱۳۲
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بیش از 394 هزار نفر تحت پوشش برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع»

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: قریب به ۳۹۴ هزار و ۸۴۶ نفر از جمعیت استان تحت پوشش برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» قرار دارند.
بیش از 394 هزار نفر تحت پوشش برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع»
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین ینوز»، علی ضامن صالحی فرد صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر  اظهار داشت: اجرای برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر، از اردیبشهت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان کلید خورد.
 
وی با بیان اینکه این برنامه در راستای تامین امنیت سلامت، عادلانه‌تر شدن و پوشش همگانی سلامت آغاز شد افزود: شهرکرد، فرخشهر، هفشجان، لردگان، بروجن و فارسان شهرهای بالای ۲۰ نفر جمعیت استان چهارمحال و بختیاری است.
 
 صالحی فرد ادامه داد: هم اکنون برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در این ۶ شهر با جمعیت ۳۹۴ هزار و ۸۴۶ نفر در حال اجراست.
 
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در پیاده سازی این طرح خاطرنشان کرد: در این برنامه هر ۳ هزار نفر جمعیت از سوی یک تیم سلامت شامل مراقب سلامت، ماما و پزشک رصد و پایش می شوند.
 
رئیس مرکز بهداشت استان، کمبود اعتبارات، نیروی انسانی و فضای فیزیکی و عدم مشارکت بیمه های پایه را از جمله چالش ها در اجرای این برنامه عنوان کرد.
 
به گفته صالحی فرد؛ قریب به ۱۰۰ درصد جمعیت هدف استان چهارمحال و بختیاری تحت پوشش برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» قرار میگیرند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۳۷:۳۲

7 Apr 2024