۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۵۷۱۳۰

جدول اجراهای چهارمین همایش تئاتر تک منتشر شد

دبیرخانه چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری، جدول اجراهای این رویداد تئاتری را منتشر کرد.
جدول اجراهای چهارمین همایش تئاتر تک منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  جهانبین نیوز، چهارمین همایش تئاتر تک از سوی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شهرکرد برگزار می‌شود.

اجرای نمایش‌های این رویداد تئاتر استان در پلاتوی تئاتر امیرکبیر و تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.

بر اساس جدول منتشر شده در اولین روز جشنواره، یکشنبه ۲۶ فرودین ماه ساعت ۱۵ نمایش «سگ‌ها مادرت را می خورند» به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی داود یادگاری در پلاتوی نمایش امیرکبیر و ساعت ۱۶:۳۰ نمایش «در انتظار گودو» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا طاهریان در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین در ۲۶ فروردین ساعت ۱۸ نمایش «سکوت» به نویسندگی رضا ولی پور دهکردی و کارگردانی فاطمه امینی در پلاتوی تئاتر امیرکبیر و نمایش «نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی راضیه رئیسی در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.

در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ نمایش «شُس تن» به نویسندگی پریسا عابدی و کارگردانی فراز مهدیان دهکردی در پلاتوی نمایش امیرکبیر اجرا خواهد شد و ساعت ۱۶:۳۰ نمایش «رُژ گونه» به نویسندگی رضا آشفته و کارگردانی فرشته قادری در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.

در همان روز نمایش «راهنمای پرنده دوستان» به نویسندگی و کارگردانی اردوان محمودیان در پلاتوی نمایش امیرکبیر اجرا خواهد کرد و نمایش «شام آخر» به نویسندگی و کارگردانی مینا حیدری ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.

جلسات نقد بررسی آثار نیز در پایان همان روز با حضور هنرمندان در سالن جلسات تماشاخانه مهر برگزار می‌شود.

در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۰ صبح کارگاه کارگردانی با عنوان «کارگردانی ناخواندنی ها» (هر متریال، امکان تازه برای ساختن متن و اجرا) با حضور امیر بهاور اکبر پور در پلاتوی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، آئین اختتامیه چهارمین همایش تئاتر تک، سه شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۶ در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۲۱:۱۶

6 Apr 2024