۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۵۷۱۰۵
رئيس شورای هماهنگی و تبليغات اسلامی شهرستان اردل خبرداد:

راهپيمايی روز جهانی قدس در 34 نقطه در شهرستان اردل

رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری راهپيمايی روز جهانی قدس در 34 نقطه شهری و روستایی اين شهرستان در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد.
راهپيمايی روز جهانی قدس در 34 نقطه در شهرستان اردل
حسین بابادی در گفت و گو با خبرنگار «جهانبین نیوز» با بیان این خبرگفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۳۴ نقطه شهری و روستایی شهرستان اردل با حضور پرشور مردم مؤمن و خداجوی شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس نشان از درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی دارد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با این اقدام هوشمندانه و راهبردی، انتفاضه و مقاومت را برای همیشه زنده و پویا نگاه داشتند.

بابادی راهپیمایی روز جهانی قدس را فرصتی مغتنم برای یادآوری مظلومیت مردم ستم‌دیده فلسطین و اعلام نفرت و انزجار جهانیان از رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی دانست و تصریح کرد: امروز فلسطین به مسئله اول و آزادی آن به خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است و قطعاً در سایه اتحاد مسلمانان جهان بساط پرخون و جنایت رژیم یاغی و کودک‌کش صهیونیستی برچیده خواهد شد.

وی اظهار کرد: این راهپیمایی در شهر اردل روز جمعه ۱۷ فروردین مصادف با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان ساعت ۱۱ از ابتدای سه راه شهید باهنر آغاز می‌شود و پس از طی خیابان شهدا تا مسجد حضرت ابالفضل (ع) ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل بیان کرد: مراسم پایانی روز قدس و اقامه نماز جمعه نیز در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار می‌شود.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۰۳:۱۱

4 Apr 2024