۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۵۷۰۹۵

مراسم سومین شب قدر در شهرکرد برگزار شد

مراسم سومین شب قدر، در تمامی حسینه‌ها و مساجد شهرکرد و در سوگ شهادت مولای متقیان و شهدای راه قدس که در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند برگزار شد.
مراسم سومین شب قدر در شهرکرد برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، مراسم سومین شب قدر، در مصلی امام خمینی(ره)شهرکرد، شهدای گمنام و تمامی حسینیه و مساجد  استان چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت مولای متقیان و شهدای راه قدس که  در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند برگزار شد و در این مراسم زائران با شعار «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از این غده سرطانی اعلام کردند.

در این مراسم زائران و مجاوران با قرائت دعای توسل از دامان اهل بیت(ع) تمسک جستند و زمزمه «یا وَجیها عِندَالله، اِشْفَعْلَنا عِنْدَ الله» سر دادند و خدا را به بهترین و پاک ترین بندگانش قسم دادند که در این شب نورانی آنها را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد.

در ادامه این مراسم سوره‌های روم، دخان و عنکبوت تلاوت  و پس از آن دعای پر فیض جوشن کبیر قرائت شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن جلالی ، سخنران مذهبی ضمن تبیین فضائل شب های قدر، در باب اهمیت سپاسگزاری انسان ها از نعمات عطا شده پروردگار به آنان و همچنین کمالات خداوند متعال در دعای جوشن کبیر به بیان موضوعاتی پرداخت و مراسم قرآن به سر برگزار شد.

در سومین شب قدر نیز همچون شب های قدر نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان، مردم با مرثیه سرایی  به درگاه خدا دست نیاز و دعا و استغفار بالا بردند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۰:۰۳

3 Apr 2024