۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۵۷۰۸۵
رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری:

توسعه تجارت خارجی در استان حائز اهمیت است

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه تجارت خارجی در استان حائز اهمیت است، لذا باید تلاش کنیم تا دفتر وزارت امور خارجه در استان راه‌اندازی شود.
توسعه تجارت خارجی در استان حائز اهمیت است
به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهرام زارع ظهر امروز در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان با بیان اینکه چشم‌انداز واحدهای مختلف اتاق بازرگانی استان در سال 1403 تدوین شده است، اظهار کرد: هر اقدامی برای اینکه منتج به نتیجه شود، باید دارای پشتوانه و برنامه‌ریزی دقیق باشد.
 
وی با بیان اینکه توسعه تجارت خارجی در چهارمحال و بختیاری حائز اهمیت است، افزود: باید تلاش کنیم تا دفتر وزارت امور خارجه در استان راه‌اندازی شود، از حضور افرادی که در استان منشاء خیر هستند با آغوش باز استقبال خواهیم کرد.
 
رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مهاجرت نیروی کار و متخصص از استان چهارمحال و بختیاری و کشور تبعات منفی بسیاری دارد، گفت: باید برای ماندگاری نیروی کار و تثبیت اشتغال برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم.
 
زارع ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در تولید بادام مامایی، گز، ماهیان سردآبی، محصولات فولادی و محصولات نساجی در کشور سرآمد است، باید بتوانیم زمینه صادرات هر چه بیش‌تر این محصولات را فراهم کرد.
 
رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید با همکاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای پیشرفت و آبادانی کشور گام برداریم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۴۸:۱۴

2 Apr 2024