۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۰۱۷
شهید داریوش احمدی:

وای بر شما که بخواهید قلب مقدس امامان را خون کنید

زمان، زمان حسین (ع) است و حسین (ع) در میدان، بی‌یار و یاور، در انتظار طلوع مجدد پیروزی است.
وای بر شما که بخواهید قلب مقدس امامان را خون کنید
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید داریوش احمدی بیست و ششم بهمن 1348، در روستای دستگرد از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. پدرش رمضان کشاورزی می‌کرد و مادرش خدیجه نام  داشت. تعزیه‌خوان بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم دی 1365، با سمت آرپی‌جی زن در شلمچه براثر اصابت ترکش به سروصورت شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. شهید داریوش احمدی از شهدای عملیات کربلای 5 در دوران دفاع مقدس است. او در وصیت‌نامه‌اش چنین می‌نویسد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

این وصیت‌نامه‌ها انسان را می‌لرزاند (امام خمینی)

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان شاهد و برازنده قبای پرفتوح نعمت‌های جاویدان سرای دیگر؛ به نام جان‌آفرین که روح حرکت و جنبش را در کالبد بی‌جان حیوانات دمید.

سپاس و حمد و ثنا مخصوص خدای حمید و جمیل است که به برکت رسالت، نبوت و امامت انسان‌های فرورفته در منجلاب گناه را به درآورد و بنا به مشیت الهی آخرین گنجینه انوار مقدس را در پرده غیبت فروبرد تا انسان‌ها لایق شوند، عاشق و طالب شوند و او  را طلب کنند و حاضر شوند که جان‌ها را فدای قدم‌های استوارش کنند.
 
زمان، زمان حسین (ع) است
زمان، زمان حسین (ع) است و حسین (ع) در میدان بی‌یار و یاور در انتظار طلوع مجدد پیروزی است. آری نشستن یعنی تن دردادن به مذلت است و محو دین مقدس اسلام؛ ما خوارج نیستیم که خنجر به روی علی (ع) بکشیم، ما اهل کوفه نیستیم که دست از یاری حسین (ع) برداریم، ما اصحاب قائدین نیستیم که حضرت علی (ع) لعنتمان کند و بگوید شما قلب مرا خون کردید.  وای بر شما افرادی که بخواهید قلب مقدس امامان را خون کنید. به خدا در هر دوجهان روسیاهید. دست‌بردارید از این سری کارهای بر ضد اسلام. شما از خوارج نیز به رد کردید. واقعاً که لعنت خدا بر شما باد ای ازخدابی‌خبران!

خدایا توبه مرا بپذیر
خداوندا مرا ببخش! من گنه‌کارم روسیاهم! خدایا از بس گنه کردم زبانم بندآمده دیگر نمی‌توانم کلمات مقدس تو را بر زبان‌آورم خدایا هر چه باشد تو بخشنده و مهربانی. خدایا توبه مرا بپذیر که تو بخشنده و مهربانی یا سریع الرضا، ای خدایی که زود راضی می‌شوی. تو ببخش مرا و بپذیر این بنده حقیر را! 
 
سفارش به پدرومادر 
پدرومادر عزیزم! شما خدا را شکر کنید که توانستید چنین امانت خدا را سالم تحویل دهید. شما در همه حال زیر آزمایش خداوند هستید؛ افتخار کنید که توانستید ذره‌ای از وظایف را انجام دهید. خدایا اگر صدبار مرا بکشند و دوباره زنده کنی دوباره بدنم قطعه‌قطعه شود نتوانسته‌ام ذره‌ای از وظایفم را انجام دهم.
 
سنگر شهیدان را خالی نگذارید
من خیلی کوچک‌تر از آن هستم که برای شما؛ ای مردم شهیدپرور پیام دهم، اما سلام مرا به کلیه برادران برسانید و بگویید دست از امام برندارند که شما در حال آزمایش هستید و باید با انجام وظایف خود از این آزمایش، خوب درآیید. سنگر شهیدان را خالی نگذارید و انتقام خون این عزیزان را از بعثیان بگیرید.
 
سفارش به خواهران
و شما ای خواهران عزیز! سیاهی حجاب شما بیشتر از سرخی خون من پشت دشمنان را می‌شکند و شما این گفته را هرگز از یاد مبرید که: ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است؛ ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است.‌ اگر به این گفته عمل کنید بدانید که در امتحان الهی موفق شده‌اید.
خواهران گرامی حرف امام را گوش کنید و هر موقع که امام دستور بسیج خواهران را داد بدون درنگ علیه دشمنان اسلام بسیج شوید، ولی امیدوارم که جنگ به آن مراحل کشیده نشود و به همین زودی‌های زود اسلام برکفر جهانی پیروز شود.
 
ان‌شاءالله به امید پیروزی حق بر باطل

داریوش احمدی فرزند رمضان

اعزامی از شهرکرد روستای دستگرد امامزاده

۱۳۶۵/۰۹/۲۸

امضا

داریوش احمدی

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۰۴:۳۹

31 Mar 2024