۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۵۶۹۵۸
خطیب موقت نماز جمعه اردل:

ایمان دینی از مهم‌ترین عوامل قدرت و تحرک کشور است

خطیب موقت نماز جمعه اردل گفت: ایمان دینی از مهم‌ترین عوامل قدرت و تحرک این کشور است هر جا ایمان دینی وجود داشت در طول تاریخ رسیدن به اهداف قابل‌دستیابی خواهد بود.
ایمان دینی از مهم‌ترین عوامل قدرت و تحرک کشور است
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور بهرامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردل اظهار کرد: به تعبیر امیرالمؤمنین روزه سه مرحله دارد روزه بطن و شکم، روزه زبان و جوارح و روزه قلب یعنی جلوگیری از واردکردن هر فکری که انسان را از یاد خدا غافل می‌کند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم منزلت خودمان را نزد امام زمان بدانیم به تعبیر امام رضا (ع) نگاه بکنیم به خودمان ببینیم منزلت امام زمان نزد ما چگونه است و چه جایگاهی دارد متوجه می‌شویم جایگاه ما نزد امام زمان همان‌گونه هست.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامی در خطبه دوم بیان کرد: ایمان دینی از مهم‌ترین عوامل قدرت و تحرک این کشور است هر جا ایمان دینی وجود داشت در طول تاریخ رسیدن به اهداف قابل‌دستیابی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین به قضیه استعفای معاون اول قوه قضاییه اشاره کردند و بیان کردند این استعفا نشانه مبارزه سیستمی کل نظام با فساد است و معاون اول قوه قضاییه برای اینکه هیچ شائبه‌ای وجود نداشته باشد از سمت خود استعفا می‌دهند تا خدایی نکرده نظام ضربه‌ای نخورد.

خطیب موقت نماز جمعه اردل عنوان کرد: باید مواظب بود دشمن این مبارزه سیستمی نظام با فساد را به‌عنوان فساد سیستمی القاء نکند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامی گفت: همه جهان اسلام تکلیف شرعی دارند نسبت به مردم غزه و هرگونه کوتاهی دراین‌باره عذاب الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام عید نوروز پیشاپیش این ایام را خدمت همه مردم عزیز تبریک عرض می‌نمایم و از همه می‌خواهم این فرصتی که خداوند متعال به ما عطا فرمود را قدر بدانیم و سال جدید را سرشار از معنویت و بندگی کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه اردل در پایان افزود: با توجه به مصادف شدن ماه رمضان با ایام عید نوروز از همه مردم عزیز می‌خواهم حرمت ماه رمضان را حفظ کنیم.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۴۳:۴۲

15 Mar 2024