۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۵۶۹۵۳
نایب رئیس فدارسیون تیراندازی کشور مطرح کرد:

ضرورت شناسایی استعدادهای درخشان در رشته تیراندازی

نایب رئیس فدارسیون تیراندازی کشور با اشاره به اهمیت شناسایی استعدادهای درخشان در رشته تیراندازی گفت: آموزش مربیان رشته تیراندازی باید مورد توجه قرار گیرد.
ضرورت شناسایی استعدادهای درخشان در رشته تیراندازی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، عباس محمدی صبح پنج شنبه در مجمع سالانه هیأت تیراندازی استان که با حضور نایب رئیس فدارسیون تیراندازی کشور، معاونت توسعه امور ورزش استان، رییس هیأت تیراندازی استان و مسئولین این هیأت برگزار شد  با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های تیراندازی کشور است، عنوان کرد: این استان از ظرفیت و استعدادهای خوب در رشته تیراندازی برخوردار است و امید است چهارمحال و بختیاری، در سال‌های آتی در مسابقات تیراندازی ملی و بین المللی بیش از پیش عنوان قهرمانی کسب کند.

نائب رئیس فدارسیون تیراندازی کشور افزود: هیأت تیراندازی چهارمحال و بختیاری در دو سال گذشته عملکرد خوبی داشته است و این فدارسیون از برنامه‌های هیأت تیراندازی چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه حرفه‌ای این ورزش حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی استعدادهای درخشان در رشته تیراندازی گفت: آموزش مربیان رشته تیراندازی باید مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله جهانبخشی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در این نشست با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمین در استان گفت: طرح آمایش سرزمین یک طرح علمی و پژوهشی سراسری در سطح کشور است و هدف اجرای این طرح شناسایی استعدادهای ورزشی است.

جهانبخشی با اشاره به اینکه این استان دارای بافت عشایری و روستایی افزود: استان در رشته تیراندازی گلوله زنی در سطح کشور دارای ظرفیت و استعداد است و هیأت تیراندازی استان از فعالیت و عملکرد بالایی برخوردار است.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۹:۳۷

14 Mar 2024