۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۹۳۵
شهید احمدرضا هادی پور جونِقانی:

بدان فرمانده اصلی تو حضرت ولی‌عصر (عج)، مهدی موعود است

تو انصاری از انصار حضرت مهدی هستی. سلاح مرا بر کف دار و راه پرافتخار برادرت را ادامه بده و بدان که فرمانده اصلی تو حضرت ولی‌عصر (عج)، مهدی موعود است.
بدان فرمانده اصلی تو حضرت ولی‌عصر (عج)، مهدی موعود است
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید احمدرضا هادی پور جونِقانی هفتم فروردین ۱۳۴۷ در شهر جونقان به دنیا آمد. دانش‌آموز اول راهنمایی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و چهارم تیرماه ۱۳۶۱، در شرق بصره عراق به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و هجدهم مردادماه ۱۳۷۸ پس از تفحص در گلستان شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد. شهید احمدرضا هادی پور جونِقانی از شهدای دانش‌آموز دوران دفاع مقدس است که بیست و چهارم تیرماه ۱۳۶۱، در شرق بصره عراق به شهادت رسید. او در وصیت‌نامه خود خطاب به برادرش رضا می‌نویسد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

باسلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام امت، خمینی بت‌شکن و باسلام بر شهیدان از آدم تا شهیدان خاتم
همیشه خدا را در نظر دارم

من یکی از یاران و عاشقان حسین مظلوم هستم و می‌خواهم حسینی وار در جبهه بجنگم؛ همیشه خدا را در نظر دارم و هیچ موقع این اجازه را به خود نمی‌دهم ناحقی باطل بر من غلبه کند و به هر قیمتی که باشد بهای آن را می‌پردازم.

من فرد مجردی هستم و از این دنیا چیزی ندارم. از برادرم پوزش می‌طلبم و درخواست حلال کردن.

وصیت به مادر 
وصیت من به مادرم این است که مادر بدان که فاطمه (س) از شیر حلالش به حسین (ع) داد و تو هم همین‌طور بودی. صد آفرین بر این پدر و مادری که فرزند خودشان را درراه اسلام فدا می‌کنند.

مادر جان برای من هیچ ناراحت نباش، برای اسلام ناراحت باش که درخطر است. مادرم برای من گریه نکن. بیا و این گریه را هدیه به اسلام کن و هدیه تو این است که با صبرت یک گلوله آتشین درست کرده بر قلب دشمن بکوبی.

اشک تو مانند خاری است که به چشم دشمن می‌رود
وصیت من به پدرم این است که پدر جان بدان که اشک تو مانند خاری است که به چشم دشمن می‌رود و ریشه اصلی دشمن را می‌خشکاند.

وصیت من به برادرم رضا
برادرم، من درراه اسلام قربانی شدم و قربانی شدن من موجب آبیاری درخت اسلام می‌شود. پس سلاح برادرت را بر زمین مگذار که این سلاح الله‌اکبر است و بدان که این سلاح خشابی دارد که خالی شدن آن محال است.

برادرم تو انصاری از انصار حضرت مهدی (عج) هستی. سلاح مرا بر کف دار و راه پرافتخار برادرت را ادامه بده و بدان که فرمانده اصلی تو حضرت ولی‌عصر (عج)، مهدی موعود است. پس باقدرت درراه اسلام گام بردار و می‌دانم که تا انقلاب مهدی راه شهید ادامه دارد.


والسلام
سرباز کوچک امام خمینی
احمدرضا هادی پور
۱۳۶۱/۰۳/۳۱
 
 انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۵:۱۳

17 Mar 2024