۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۵۶۹۲۵
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

برگزاری بیش از ۴۵ اردوی جهادی

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۵ اردوی جهادی در سطح استان برگزار شده است.
برگزاری بیش از ۴۵ اردوی جهادی
محمد اسدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی استان به مناطق محروم و کم‌برخوردار عشایر سراسر استان اداره‌کل دامپزشکی با همراهی سازمان بسیج عشایری از ابتدای سال تا کنون بیش از ۴۵ اردو جهادی برگزار کرده است.

وی به برخی از خدمات برجسته به مناطق محروم عشایری اشاره کرد و گفت: ۱۹۶ هزار متر مربع سم‌پاشی اماکن دامی، سم‌پاشی بدن دام‌ها به تعداد ۲ میلیون و ۱۶ هزار و ۶۰۰ رأس، واکسیناسیون انجام شده ۲ میلیون ۳۰۰ هزار و ۹۲ رأس دام و یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۴، قطعه طیور از جمله خدمات به مناطق محروم عشایری بوده است.

اسدی از تعداد آموزش‌های ارائه شده نیز خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۸۱۰ نفر روز تعداد آموزش در مناطق محروم عشایر ارائه شده است.

وی یادآور شد: تعداد خدمات ویزیت و درمان دام ۶ هزار و ۳۰۲ رأس ، واکسیناسیون تب برفکی و PPr 11 هزار رأس دام سبک، مایه‌کوبی ۳۰۰ قطعه طیور بر علیه نیوکاسل، معاینه ویزیت رایگان ۷ هزار و ۵۰۰ رأس و سم‌پاشی بدن دام ۱۱ هزار رأس دام از دیگر خدمات برجسته به مناطق محروم عشایری بوده است.

اسدی خاطر نشان کرد: اداره‌کل دامپزشکی و سازمان بسیج عشایری استان با همکاری ادارات مرتبط با جامعه عشایری به تعداد پنج اردوی مشترک در مناطق محروم و کم‌برخوردار بخش بازفت، روستای گزستان، سه جو و بادمستان منطقه لردگان روستاهای آتیشگاه، مونم، گاهکده، دهکده و کاج در شهرستان اردل روستای لندی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال برگزار شده است.

انتهای خبر/1020ج


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۷:۵۰

13 Mar 2024