۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۵۶۹۱۷
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

خودروهای متخلف در چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات توقیف می‌شوند

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: خودروهای هنجارشکن در چهارشنبه‌سوری که توقیف شوند، تا آخر تعطیلات در پارکینگ خواهند ماند.
خودروهای متخلف در چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات توقیف می‌شوند
به گزارش خبرنکار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، سردار منوچهر امان‌اللهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۴۳۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر و در این زمینه ۶۰ درصد اغزایش داشتیم.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق از ابتدای سال ۲ هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال کشفیات داشتیم که ۲۸ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در حوزه جرایم اقتصادی بیش از  ۱۰۰ درصد کشفیات به ثبت رسیده است، همچنین در فضای مجازی ۲ هزار و ۴۶۲ فقره پرونده تشکیل و افزایش ۴۴ درصدی به ثبت رسیده، همچنین کشفیات در این حوزه ۳۸ درصد است.

امان‌اللهی با بیان اینکه خدمات مراکز مشاوره از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش یافته است عنوان داشت: طی این مدت مراجعات حضوری به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ۴۱ هزار و ۷۰۹ فقره پرونده تشکیل شده است و ۲۹۳ هزار و ۵۸۷ نفر مراجعه به این اماکن داشتند که ۱۵ درصد افزایش دارد.

وی از وقوع ۱۳ هزار و ۲۲ تصادف، فوت ۳۲۰ نفر و مصدومیت ۴ هزار و  ۲۹۱ نفر در سال ۱۴۰۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه تصادفات و فوتی‌ها در استان ۴۵ درصد افزایش یافته است، که عدد قابل توجهی است و عمدتا در مسیرهای فرعی و به دلیل خطاهای فردی بوده و در حوزه راهنمایی و رانندگی و پلیس راه ۳۲۴ هزار و ۲۰۶ فقره خدمات ارائه شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه وظیفه عمومی ۴ هزار و ۱۳۲ نفر به خدمت سربازی اعزام شدند، همچنین در این زمینه ۱۲ هزار و ۸۴۶ فقره خدمات ارائه شد و یک هزار و ۱۸۹ نفر غایب دستگیر و به سربازی اعزام شدند.

وی با اشاره به قرارگیری در ایام چهاشنبه‌سوری یادآور شد: در حوزه پیشگیری اصنافی که سابقه فروش مواد محترقه داشتند از قبل تحت کنترل قرار گرفته و در این زمینه ۷ هزار و ۶۷۶ فقره انواع مواد محترقه و ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده محترقه آماده ساخت، کشف شد.

امان‌اللهی اضافه کرد: ما در شادی و خوشحالی مردم حضور داریم و خدمتگزار مردم هستیم تا جایی که نظم شهر به هم نخورد و مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود، اما برخورد با هنجارشکنان در قسمت‌های مختلف استان خواست مردم است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خودروهای هنجارشکن در چهارشنبه‌سوری که توقیف شوند تا آخر تعطیلات در پارکینگ خواهند ماند.

وی با بیان اینکه در نوروز طبق سنوات گذشته اقدام می‌شود و ۱۲۷ گشت انتظامی، ۳۷ گشت ترافیکی، ۱۷ گشت امنیتی و قریب ۳ هزار نفر نیروی انتظامی و یگان‌ویژه آماده خدمت به مردم هستند.

امان‌اللهی بیان داشت: پلیس با همه توان پای کار تامین امنیت استان آمده است اما مردم هم باید موارد امنیتی را رعایت کنند و اجازه سوءاستفاده به خلافکاران ندهند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۳:۴۳

12 Mar 2024