۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۶۹۱۴
مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری:

جوان ۱۶ ساله بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: بامداد امروز مصدومیت آقای ۱۶ ساله‌ای در اثر ترکیدن ترقه در شهر بن به مرکز دیسپچ اورژانس پیش بیمارستانی استان اطلاع داده شد.
جوان ۱۶ ساله بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، محمود شمسی‌پور دهکردی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: بامداد امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ مصدومیت آقای ۱۶ ساله‌ای در اثر ترکیدن ترقه در شهر بن به مرکز دیسپچ اورژانس پیش بیمارستانی استان اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدوم را که از نواحی دست، پا، صورت و گوش دچار مصدومیت شده بود را جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

شمسی پور ضمن تاکید جدی به رعایت نکات ایمنی، جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در چهارشنبه‌سوری آخر سال بیان کرد: در صورت مواجهه با فردی که دچار سوختگی شده، ضمن حفظ خونسردی و رعایت اقدامات اولیه در سوختگی با آتش، مصدوم را هرچه سریع‌تر به مرکز درمانی منتقل کنید و یا در صورت شدید بودن مصدومیت با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید.

وی اذعان داشت: همچنین در صورت بروز هرگونه حریق و یا حادثه ضمن حفظ خونسردی، افراد مسن و کودکان و دیگر افراد را از محل حریق به جای امن انتقال داده، سپس سریعاً با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی و در صورت وجود مصدوم با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و مراتب را با ذکر نشانی دقیق و نوع حادثه، اطلاع دهید.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۲۴:۱۵

13 Mar 2024