۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۵۶۹۰۷
شهردار فرخشهر خبرداد:

افتتاح فاز اول پارک بانوان فرخشهر همزمان با عید فطر

شهردار فرخشهر گفت: خرید و اجرای دیوارهای پیش‌ساخته پارک بانوان این شهر انجام و برنامه‌ریزی جهت افتتاح فاز اول این محل تا عید فطر صورت گرفته است.
افتتاح فاز اول پارک بانوان فرخشهر همزمان با عید فطر
به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین‌نیوز»، سبحان نظری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاریاظهار کرد: پنجم آذرماه سال جاری که به عنوان شهردار فرخشهر آغاز به کار کردم سعی شد اقدامات متعددی برای توسعه این شهر انجام دهم.

وی افزود: در همین راستا انعقاد قرارداد با شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح‌های حوزه توانیر با اعتبار ۳ میلیارد تومان و اجرای ۳ هزار متر_طول جوی و جدول انجام شد، همچنین اجرای ۲۳ هزار مترمربع آسفالت در دستور کار بود که به دلیل سرمای هوا این عملیات متوقف شده بود، پیش‌بینی می‌شود عملیات آسفالت تا عید فطر انجام شود.

شهردار فرخشهر با اشاره به اینکه بهبود و زیباسازی زیرساخت‌های ورودی شهز بیانگر فرهنگ مردم آن شهر است، ادامه داد: از همین رو ورودی فرخشهر از سمت اصفهان در مساحتی معادل ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حال انجام است، این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا عید فطر افتتاح خواهد شد.

نظری عنوان کرد: برنامه امسال شهرداری فرخشهر نصب و اجرای المان‌های موضوعی است، اولین مورد، دیوار یار مهربان با ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار بود که انجام شد و همزمان با روز کتابخوانی در بلوار ۲۲ بهمن اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زمین چمن مصنوعی زمین فوتبال ساحلی، واگذاری ۷ هزار متر مربع به جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن به شهرداری، خرید و اجرای دیوارهای پیش‌ساخته پارک بانوان و برنامه‌ریزی افتتاح فاز اول این محل تا عید فطر، خرید دیوار پیش‌ساخته برای پارکینگ خودروهای سنگین و... ازجمله اقدامات انجام گرفته هستند.

شهردار فرخشهر اضافه کرد: بعد از اینکه فرخشهر به شهرستان تبدیل شد نیازمند استقرار ادارات است از همین رو زمینه حضور دستگاه‌ها در این شهر فراهم شده است.

نظری بیان کرد: اعتبارات امسال شهر فرخشهر ۱۰۵ میلیارد تومان بود که با اضافه شدن متمم آن به ۱۱۱ میلیارد تومان رسید، تا اواسط اسفندماه امسال ۹۱ میلیارد تومان این اعتبار جذب شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی ۱۰۰ درصد این اعتبار جذب شود، اعتبار سال آینده شهرداری ۱۵۱ میلیارد تومان است و در حال حاضر ۹۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهر در دست اجرا است.

وی تاکید کرد: برنامه سال آینده شهرداری فرخشهر سرمایه‌گذاری و افزایش مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهری و عمرانی است.

در ادامه این نشست خبری امیر کریمی‌نژاد اظهار کرد: اجرای کمربندی شهر فرخشهر یکی از دغدغه‌های این شهر بود که مقدمات اجرای آن تقریبا آغاز شده است.

رئیس شورای شهر فرخشهر افزود: تعریض معابر شهری ازجمله انتظارات شورای شهر بود که این مهم از سوی شهرداری آغاز شد، همچنین توسعه ورودی‌های شهر نیز یکی از نیازهای شهر است که عملیات اجرایی ورودی شهر از سمت اصفهان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: توسعه دیوار تپه نورالشهدا و نصب المان، اجرای دیوار پارک بانوان و افتتاح فاز اول این پارک، ایجاد درآمد پایدار و توسعه بخش‌های که می‌توانند درآمد پایدار داشته باشند، تعیین تکلیف و واگذاری املاک بلاتکلیف، اجرای فاز دوم فناورآوران دو، مدیریت پسماند شهری و.... از دیگر اولویت‌های شورای شهر بود که از سوی شهرداری پیگیری شد.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۷:۵۵

12 Mar 2024