۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۵۶۹۰۲
در چهارمحال و بختیاری؛

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 از ابتدای سال

مدير سرمايه‌گذاری سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری، از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسط بانک کشاورزی استان، از ابتدای سال‌ جاری تاكنون، خبر داد.
پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 از ابتدای سال
سعید خسروی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: سهم ابلاغی تسهیلات تبصره ۱۸ سازمان جهاد کشاورزی استان که با هماهنگی بانک کشاورزی پرداخت می‌شود ۴۰۹ میلیارد تومان بوده است که از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۳۰۰ میلیارد آن پرداخت شده است و روند پرداخت همچنان ادامه دارد.

وی، تصریح كرد: هدف از پرداخت این تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال پایدار، رشد تولید ملی از طرق مختلف، ارتقاء بهره‌وری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، احیای واحدهای تولیدی راکد و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی موجود، استفاده از ظرفیت خالی بنگاه‌های تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش تولید می‌باشد نرخ این تسهیلات (سرمایه‌ای ۱۳ درصد و سرمایه در گردش ۱۸ درصد) با بازپرداخت پنج ساله می‌باشد.

مدير سرمايه‌گذاری سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: تسهيلات مذكور در بخش‌های صنايع تبديلي تكميلي، شيلات، گلخانه، واحدهای دامداری و طرح‌های آب و خاك پرداخت شده است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۳:۰۹

11 Mar 2024