۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۵۶۸۱۵
یک بانوی شهرکردی:

رای ندادن راه حل رفع مشکلات نیست

یک بانوی شهرکردی گفت: اگر بخواهیم مشکلات امروز کشورمان رفع شود باید در انتخابات شرکت کنیم چراکه رای ندادن راه حل رفع مشکلات نیست.
رای ندادن راه حل رفع مشکلات نیست
فاطمه عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: همه کشورها انتخابات دارند و این راهی است برای اینکه افراد در سرنوشت خود سهیم باشند.

وی با بیان اینکه اگر دقت کنیم می‌بینیم مردم در سایر کشورها پای صندوق می‌آیند تا فردی که از نظر آن‌ها شایسته است امور کشور را در دست بگیرد اذعان داشت: پس چرا ما نباید نظرمان را رایمان اعلام کنیم، شاید دشمنان به دنبال مردمی منفعل و بی‌تفاوت نسبت به سرنوشتشان هستند.

این بانوی چهارمحالی ادامه داد: من به همراه همسر و سه فرزندم در انتخابات شرکت کردم، البته فرزندانم به سن رای دادن نرسیدند ولی برای اینکه یاد بگیرند چگونه در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند ما را همراهی می‌کنند.

عبداللهی افزود: قبل از حضور در شعبه برای فرزندانم دلیل برگزاری انتخابات را به زبان کودکانه شرح دادم چون دوست ندارم در آینده افراد بی‌تفاوتی باشند که دیگران برایشان تصمیم‌گیری می‌کنند.
 
وی بیان داشت: ما برای حفظ این نظام کم بها ندادیم که حالا برای تحقق اهداف دشمن دست از حمایت آن برداریم، از همه مردم دعوت می‌کنم با حضور خود در شعب اخذ رای اجازه ندهند دشمنان کشور شاد شوند.
 
این بانوی چهارمحالی عنوان داشت: امنیتی که امروز داریم به دلیل حضور و حمایت مردم از نظام به دست آمده است و این نکته را باید در نظر داشته باشیم که عدم حمایت ما می‌تواند منجر به از دست رفتن آسایش امروزمان شود.
 
عبداللهی با اشاره به اهمیت روی کار آمدن افراد اصلح برای رفع مشکلات در جامعه خاطرنشان کرد: ما قبل از انتخابات تحقیق کردیم و سعی کردیم تنها ملاک انتخابمان توانمندی افراد باشد.
 
وی اضافه کرد: اگر بخواهیم مشکلات امروز کشورمان رفع شود باید در انتخابات شرکت کنیم چراکه رای ندادن راه حل رفع مشکلات نیست، ما امروز آمدیم به این امید که در آینده‌ای نزدیک مشکلات‌مان رفع شود.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۵:۳۶

1 Mar 2024