۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۵۶۸۱۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دشمنان قسم‌خورده ایران به دنبال تضعیف و تحریم انتخابات هستند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در جنگ ترکیبی امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای حقیقی، رسانه‌ای و مجازی در حال تحریک مردم به تحریم انتخابات هستند.
دشمنان قسم‌خورده ایران به دنبال تضعیف و تحریم انتخابات هستند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز با حضور در منزل سرلشکر شهید کریم بیاتی درگذشت پدر بزرگوار این شهید را تسلیت گفت.
 
وی در این دیدار اظهار کرد: بنا بر فرموده امام راحل  و مقام معظم رهبری خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و ما امروز به حضور در کنار خانواده شهدا افتخار می‌کنیم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: شهدا همچون شهید بیاتی در دامان پاک پدر و مادرهای مومن و مخلص تربیت شدند.
 
سردار اکبری اضافه کرد: این شهید بنا به بیانات اطرافیان به درجه‌ای از خودسازی معنوی رسیدند که زمان، مکان و هم نحوه شهادت خود را پیش‌بینی کرده بودند.
 
وی خاطرنشان کرد: شهدا در همه ویژگی‌های اخلاقی، دینی، مذهبی و... سرآمد هستند و این واقعیتی است که درخصوص سرلشکر شهید کریم بیاتی هم صادق است، اما برخی امروز به دنبال این هستند که به جای عشق به شهدا، ارزش‌ها و... نفرت ایجاد کنند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد:  شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب و وطن‌دوستی شهید شدند و باید همگی بر تداوم این راه اهتمام ورزیم.
 
سردار اکبری با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات جهاد است خاطرنشان کرد: در برخی از جهادها مانند هشت سال دفاع مقدس باید افراد جانشان را فدای کشور می‌شد اما در برخی از جهادها نیاز به فدا کردن جان نیست، بلکه نیاز به حضور است.
 
وی گفت: در جنگ ترکیبی امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای حقیقی، رسانه‌ای و مجازی در حال تحریک مردم به تحریم انتخابات هستند، اما تاکنون در این زمینه موفق نبودند.
 
سردار اکبری بیان داشت: تضعیف حضور مردم در انتخابات حربه دیگری است که دشمنان به دنبال آن هستند، چون پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و مولفه مهم امنیتی همین حضور مردم در همه صحنه‌ها است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تفاوتی که جنگ سخت با جنگ ترکیبی امروز دارد این است که جنگ سخت تکلیف کفایی بود، اما حضور در انتخابات واجب عینی است و این واجب بر عهده هر فردی است.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه با حضور در مدرسه حضرت رقیه اشکفتک به نیابت از سرلشکر شهید کریم بیاتی رای خود را به صندوق انداخت.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۴:۰۶

1 Mar 2024