۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۸۱۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ملت ایران از پای صندوق رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمن را می‌دهند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان امروز در پای صندوق‌های رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمن را خواهند داد، همانطور که پیش از این با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.
ملت ایران از پای صندوق رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمن را می‌دهند
غلامعلی حیدری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری امروز قطعا حضور گسترده‌‌‌ای در پای صندوق‌های رای در سراسر استان خواهند داشت و این مضوع از همین ساعات ابتدایی صبح قابل تشخیص است.
 
وی تصریح کرد: امروز روز سرنوشت در کشور است، در واقع حضور در پای صندوق‌ها می‌تواند اثرات بسیاری مهمی برای کشور و ملت ایران داشته باشد، چراکه چشم دوست و دشمن به صندوق‌ها دوخته شده است.
 
حضور پرشور مردم، دوستان نظام را شاد و دشمنان را مایوس می‌کند
 
استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: حضور پرشور مردم، دوستان نظام را شاد و دشمنان را مایوس می‌کند، در این استان در همین ابتدای صبح حضور مردم ولایت‌مدار استان گسترده بوده است و این یعنی تبلیغات دشمن بی‌اثر بوده و مردم با بصیرت خود تصمیم گرفتند که سرنوشت کشورشان را خودشان رقم بزنند.
 
حیدری بیان داشت: قطعا حضور پرشور و مشارکت بالا می‌تواند توسعه و پیشرفت کشور و استان را به دنبال داشته باشد، اما مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب فرد اصلح و شایسته در این زمینه اهمیت بالایی دارد.
 
وی اضافه کرد: نقش حضور مردم در انتخابات در ارتقای امنیت ملی کشور غیرقابل انکار است، این امر دشمن را از دست‌اندازی به ایران باز می‌دارد و امید است مردم این استان همانطور که در صحنه‌های مختلف حضور پرشوری داشتند امروز هم در پای صندوق‌های رای حاضر شده و این حضور را به رخ دشمن بکشند و اجازه ندهند دشمن با بازی دادن مردم راه را برای تحقق اهداف خود باز کند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم استان امروز در پای صندوق‌های رای پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمن را خواهند داد، همانطور که پیش از این با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و با این حضور روح شهدای انقلاب و سردار سلیمانی شاد خواهد شد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۵:۳۱

1 Mar 2024