۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۵۶۸۰۸
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

هر رای ما یک تیر به قلب دشمنان اسلام و انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت حضور در پای صندوق‌های رای گفت: هر رای ما یک تیر به قلب دشمنان اسلام و این نظام است.
هر رای ما یک تیر به قلب دشمنان اسلام و انقلاب است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله حسینی صدر صبح امروز در مدرسه حاج یدالله کیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر رای ما یک تیر به قلب دشمنان اسلام و این نظام است.
 
وی تصریح کرد: باید بدانیم دشمنان امروز چشم به عملکرد مردم ایران دوخته‌اند، که ببینند همانند 45 سال گذشته مردم ایران در صحنه هستند، اما این ملت آزمایش شده است و آخرین حماسه آن‌ها در 22 بهمن امسال رقم خورد.
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: امروز دوباره مردم ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه خواهند کرد و همایشی بزرگ برگزار می‌کنند.
 
حسینی صدر بیان داشت: از همه مردم ایران برای حضور در انتخابات دعوت می‌شود، چراکه بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری عدم شرکت در انتخابات به نفع هیچ کسی نیست و منفعتی نخواهد داشت.
 
وی اضافه کرد: دشمنان اسلام مردم را تشویق به عدم مشارکت می‌کنند و از این مسئله سوءاستفاده می‌کنند، اما خواهیم دید مردم ایران بار دیگر شکوه و عظمتی را به نمایش می‌گذارند و دشمنان اسلام، انقلاب و امام شهدا را مایوس خواهند کرد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۷:۵۴

1 Mar 2024