۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۵۶۸۰۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور در انتخابات مکر دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در انتخابات مکر دشمن را خنثی کرده و عرصه ارتقای کشور را فراهم می‌سازد.
حضور در انتخابات مکر دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز با حضور در مدرسه شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.
 
وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات مشارکت در آبادانی کشور و برداشتن موانع در این مسیر تاثیر بسزایی دارد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:  کشور به‌عنوان خانواده مطرح است و هر کسی در پی رشد و بالندگی خانواده خود می‌باشد، تبعا این خانواده باید با مشارکت همه اعضای خانواده رشد کند.
 
نکونام عنوان داشت: حضور مردم در انتخابات مکر دشمن را خنثی کرده و عرصه ارتقای کشور را فراهم می‌سازد، بنابراین هرچه مردم مشارکت بیشتری داشته باشند در آبادانی کشور خودشان بیشتر سهیم هستند.
 
وی یادآور شد: باید مردم در انتخاب، نمایندگان سالم و اصلح، افرادی که دل در گرو کشور و مردم دارند و به فکر خدمت به مردم باشند اهتمام ورزند، این نماینده وقتی وارد مجلس شود همه هم و غمش بر این است که ریل‌گذاری درستی داشته باشد، همانطور که در مجلس قبل گره‌های بسیاری باز شد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مطالبه ما از افرادی که انتخاب می‌شوند این است که بتوانند آنچه منفعت مردم است را دنبال کند و نگاهشان به بیرون نباشد و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی راه را برای تحقق اهداف کشور باز کنند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۶:۲۷

1 Mar 2024