۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۵
کد مطلب : ۵۶۷۴۳
فرماندار شهرستان شهرکرد:

آموزش عوامل اجرایی انتخابات تا 11 اسفند ماه ادامه دارد

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: آموزش عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار تا 11 اسفند ماه ادامه دارد تا در روز انتخابات کمترین مشکل را داشته باشیم.
آموزش عوامل اجرایی انتخابات تا 11 اسفند ماه ادامه دارد
بهادر عبدالغنی درگفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به مهم‌ترین مورد در زمینه انتخابات اظهار کرد: در روز انتخابات حتماً باید تمام عوامل اشراف اطلاعاتی داشته باشند از طرفی هم با توجه به تغییر قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها اهمیت دارد.
 
وی در ادامه افزود: در شهرستان شهرکرد همه عوامل از جمله نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت، برایشان گروه‌هایی در پیام‌رسان ایتا تشکیل شد و تمام دستورالعمل‌ها و کلیپ‌های تصویری آموزشی و نکات مهم به اشتراک گذاشته شد.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به پیگیری آموزش‌ها در زمینه انتخابات توسط ستاد انتخابات استان و شهرستان، یادآور شد: همایشی با 700 نفر از عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار در سالن ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛ عوامل بازرسی نیز با محوریت استانداری تشکیل شد و آموزش‌ها انجام شده است.
 
وی با تاکید بر اهمیت آموزش افراد بیان داشت: مجدداً نمایندگان فرماندار را به صورت ویژه آموزش دادیم  و کاربران رایانه دائماً تردد دارند و کارشناس فناوری و IT با توجه  به کار با دستگاه احراز‌هویت دائماً کلیپ‌های آموزشی را به اشتراک می‌گذارند و آموزش‌ها به صورت حضوری نیز انجام می‌شود و آموزش‌ها تا  11 اسفند ماه  مستمر ادامه دارد تا روز انتخابات کمترین مشکل را داشته باشیم.
 
عبدالغنی خاطرنشان کرد: موضوع مشارکت، فرمایش مقام معظم رهبری است ما هم در فرمانداری شهرستان شهرکرد بالغ  بر 15 جلسه با اقشار مختلف از جمله بازنستگان، فرهنگیان، دامداران، کشاورزان و ... داشته‌ایم.
 
وی درباره هدف برگزای این نشست‌ها گفت: در این نشست‌ها تاکید بر شنیدن مشکلات مردم و  بحث مشارکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بود و از کل ادارات شهرستان شهرکرد درخواست شد تا جامعه هدف را با حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات، دعوت به مشارکت در انتخابات کنند.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اقدامات انجام شده در دهه مبارک فجر اذعان داشت: دهه مبارک فجر با سیاست استاندار تمام مدیران در نماز مغرب و عشاء در مساجد حضور یافتند و به بیا دستاوردهای انقلاب اسلامی و دعوت به مشارکت در انتخابات و شنیدن مشکلات مردم پرداختند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۶:۳۰:۵۹

24 Feb 2024