۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۵۶۷۰۱
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حضور در انتخابات برای واجدان شرایط واجب عینی است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز در این زمان حضور در صحنه انتخابات برای کسانی که واجد شرایط هستند واجب عینی است.
حضور در انتخابات برای واجدان شرایط واجب عینی است
سردار علی‌محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: حتما در یازدهم اسفند همچون 22 بهمن شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هستیم و این داغ که مشارکت پایین است و تا ابد داغ بر دل دشمنان این مرز و بوم خواهد ماند.
 
وی تصریح کرد: دشمنان کشور، ایران قوی، مردم سرزنده، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را نمی‌خواهند و به دنبال کاهش حضور مردم هستند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فتنه‌های متعدد در کشور بیان داشت: اگر هر کدام از این فتنه‌ها در کشوری غیر از ایران به وقوع می‌پیوست قطعا باعث سقوطش می‌شد، اما این نظام یک مولفه اصلی قدرت دارد و آن پشتیبانی مردمی است، چراکه حاکمیت کشور بر اساس مردم‌سالاری دینی است.
 
اکبری ادامه داد: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از 12 بهمن سال 1357 با ورود امام خمینی (ره) و به فرمان ایشان آغاز شد و در همان زمان بود که امام راحل تشکیل دولت را به پشتیبانی مردم دانستند و این یعنی نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر پایه مردم‌سالاری و حضور مردم بنا نهاده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: رای‌گیری بزرگی که بعد از آن برگزار شد نظر مردم درخصوص برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران گرفته شد و بیش از 98 درصد مردم موافقت خود را اعلام کردند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به این ترتیب مجلس خبرگان و شورای اسلامی شکل گرفت به دنبال آن برگزاری انتخابات برای تعیین نمایندگان، رئیس جمهور، شوراهای شهر و روستا و... را داشتیم، بنابراین پایه و اساس مردم‌سالاری دینی ریخته شد.
 
اکبری ادامه داد: مردم‌سالاری در ایران دینی است و این بدان معنا است که هم دین را قبول داریم و هم مبارزه و دشمنی با استکبار.
 
وی یادآور شد: دشمن به دنبال این است که مردم پای صندوق‌های رای نروند و به دنبال تحقق این هدف با مطرح کردن این موضوع که «رای دادن فایده‌ای ندارد»، است، اما باید بدانیم دشمن با این کار به دنبال منافع خود است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمانی جهاد در جنگ سخت است، زمانی در جنگ نیمه‌سخت و امروز در میدان جنگ نرم، علما شرکت در این جهاد در دوران دفاع مقدس را کفایی می‌دانستند، افزود: اما امروز در این زمان حضور در صحنه انتخابات برای کسانی که واجد شرایط هستند واجب عینی است.
 
اکبری تاکید کرد: برآورد دشمن برای تضعیف انتخابات این است که یا زمان آن را به عقب بیاندازد و به دنبال ایجاد مشکلات امنیتی، عدم شکل‌گیری رقابت‌های انتخاباتی و... است.
 
وی گفت: همچنین دشمن به دنبال تحریم انتخابات است و در این زمینه فعالیت‌هایی در حال انجام است، اما مردم باید با بصیرت اجازه ندهند دشمنان برای آن‌ها تصمیم بگیرند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دشمن تلاش بسیاری برای از بین بردن شور و نشاط انقلابی مردم برای حضور در انتخابات دارد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
 
انتهای خبر/1026ج  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۰:۵۵

20 Feb 2024