۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۵۶۶۸۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

انتخابات، آزمون اتحاد و همبستگی برای ملت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: یکی از اتفاقات مهم و اثر‌گذار در جامعه ما انتخابات است، هر انتخاباتی به مثابه یک آزمون اتحاد و همبستگی برای ملت است.
انتخابات، آزمون اتحاد و همبستگی برای ملت است
حسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به تلاش دشمن جهت عدم حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: ایران عزیز ما از قدیم‌الایام دشمن  داشته و دارد؛ قاعدتاً دشمن، دشمنی می‌کند و به شدت دوست دارد که ایران قوی نباشد و می‌تواند به این فکر کند که اصلاً ایرانی نباشد و در نتیجه به دنبال تجزیه و حذف نام ایران است.

وی با اشاره به رمز قوی بودن جمهوری اسلامی افزود: برای داشتن ایران قوی باید ملت قوی داشته باشیم، تک تک مردم ایران عزیز باید در علم و دانش، معیشت زندگی، امنیت، سلامت و... قوی باشند و رمز قوی بودن ملت در اتحاد و یکپارچگی زیر پرچم اسلام و رهبری اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در ادامه یادآور شد: اتحاد مردم باید در تعظیم شعائر انقلاب و اسلام دیده شود، یکی از اتفاقات مهم و اثر‌گذار در جامعه ما انتخابات است؛ هر انتخاباتی به مثابه یک آزمون اتحاد و همبستگی برای ملت است.

وی درباره هدف دشمنان برای عدم اتحاد و همبستگی مردم ایران بیان داشت: دشمن اگر در موضوعی مانند انتخابات عدم اتحاد و یا سست شدن اتحاد مردم را ببیند، قطعاً برای تخریب ایران، امیدوار می‌شود و باید کاری را انجام دهیم که در مسیر اهداف دشمن نباشد و در این ایام حضور در انتخابات قطعاً دشمن را ناامید خواهد کرد.

بهرامی با اشاره به شاخصه‌ها برای انتخاب خوب و اصلح از بین کاندیدها از دیدگاه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: نماینده مجلس شوراری اسلامی باید قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور باشد، دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل، خستگی‌ناپذیر، حاضر در بین مردم و دانای نیازهای جامعه، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی باشد.

وی در ادامه گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید در جهت آرمان‌ها و پیشرفت‌های کشور حرکت کند و به دور از منفعت‌های حزبی و شخصی باشد و پایبند به مبانی و ارزش‌های اسلام، انقلاب باشد و اهداف نظام جمهوری اسلامی را مدنظر قرار دهد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۵:۳۰

20 Feb 2024