۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۵۶۶۶۳
خطیب نماز جمعه لردگان ؛

مردم بصیر و فهیم لردگان در راهپیمایی ٢٢ بهمن حماسه آفریدند

حجت الاسلام رحمانی گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شایستگی و عظمت خود را به عنوان امت بی‌نظیر در تاریخ این سرزمین نشان داد.
مردم بصیر و فهیم لردگان در راهپیمایی ٢٢ بهمن حماسه آفریدند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی« جهانبین نیوز » ، حجت الاسلام رحماني خطیب نماز جمعه لردگان گفت : شکر خدای متعال به خاطر وجود نعمت مردم بصیر و فهیم و وفادار و مدافع کشور و دشمن ستیز که با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شایستگی و عظمت خود را به عنوان امت بی‌نظیر در تاریخ این سرزمین نشان داد.

وی افرود : تقدیر از حضور بی‌نظیر مردم انقلابی و با غیرت شهرستان لردگان که با شکوه‌ترین راهپیمایی بعد از انقلاب اسلامی بود.

خطیب نماز جمعه لردگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضرت آقا و رهبر عزیزمان روحی له الفدا می‌فرمایند:
(مسئولان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به حساب گلایه نداشتن مردم نگذارند.)
مردم غیرت نسبت به کشور ایران اسلامی دارند،دشمن ستیزند نمی‌خواهند دشمن شاد شوند،مقید به حفظ آرمان‌های شهدا هستند،به این خاطر باشکوه و عظمت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

رحماني تصریح کرد : در انتخابات نیز شرکت خواهند کرد، علی رغم بد عملی بعضی مسئولان در روند برگزاری انتخابات، باز هم با عظمت تر شرکت خواهند کرد، لردگان و سه شهرستان دور افتاده پس از تونل در سطح کشور و استان رتبه اول را از نظر حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه و حداکثری مردم لردگان گفت : ولی شما مسئولین استان حق ندارید این حضور را به حساب رضایت مردم از عملکرد خودتان بگذارید. مردم این شهرستان می‌دانند دولت آقای رئیسی مردمی و خدمتگزار است و شخص رئیس جمهور در خدمت به مردم و داشتن دغدغه مردم،  تنها است.

رحماني ادامه داد: همه می‌دانند که ایشان در سطح کلان کشوری اقدامات بی‌نظیر و امیدوار کننده انجام داده ولی شما مسئولین استانی در شهرستان ما تقریباً هیچ کاری نکرده‌اید و فقط شعار می‌دهید.

وی افزود : از شدت کم کاری خجالت می‌کشید با مردم شهرستان روبرو شوید، چون چشم بینایی در مشاهده کم کاری‌ها و تعلل‌ها ندارید. پس از انتخابات حتماً خطبه‌های نماز جمعه لردگان را گوش بدهید تا به سمع مبارک شما برسانیم چه کم کاری‌ها و کوتاهی‌هایی داشته‌اید. 

رحماني با دعوت از مردم لردگان جهت شرکت پرشور در انتخابات گفت : درخواست مکرر حقیر از شما مردم با فرهنگ و وظیفه شناس، حفظ روحیه با نشاط و حضور باشکوه و قوت در انتخابات و حفظ آرامش و امنیت و پرهیز از هرگونه تنش که نقطه ضعفی در دست مسئولان کم کار نشود، است. در کمال آرامش و اخلاق و نشاط و جدیت که وارد عرصه انتخابات شده‌اید با همین زیبایی و وحدت ان شاءالله این روزهای اوج تبلیغات انتخاباتی را به پایان می‌بریم به حول و قوه الهی. 

خطیب نماز جمعه لردگان در پایان گفت : مسئله مهم دیگر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان در کنار اهمیت مجلس شورای اسلامی و لزوم مشارکت جدید در این امر و انتخاب کاندید اصلح و کارآمد از طرف استان است. 
انشاالله امیدواریم در این باره نیز شاهد درخشش و نمونه عمل کردن شما مردم عزیز سه شهرستان باشیم.

انتهای پیام / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۱۳:۳۳

16 Feb 2024