۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۵۶۶۶۰
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن خبر داد:

رهایی گروگان از چنگ آدم ربا

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از عمليات غافلگيرانه پليس در رهايی گروگان از چنگ آدم ربا خبر داد.
رهایی گروگان از چنگ آدم ربا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کوروش صفیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان بروجن مبنی بر ربایش فردی ۴۰ ساله توسط فردی ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن در دست اقدام قرار گرفت.

وی بیان داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی نمایند.

صفیان افزود: آدم ربا که به همراه گروگان به استان فارس متواری شده بود، عرصه را بر خود تنگ دیده، گروگان را رها و به مکان نامعلومی متواری شد که با هماهنگی و نیابت قضائی و سرعت عمل پلیس سریعاً" دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 وی در ادامه تصریح کرد: گروگان صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد و متهم در تحقیقات مقدماتی، انگیزه خود را از آدم ربایی، اختلافات قبلی عنوان کرد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۸:۲۰

15 Feb 2024