۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۵۶۶۵۹
شهردار شهرکرد خبر داد:

ضرورت پرداخت مطالبات شهرداری توسط افراد حقیقی و حقوقی

شهردار شهرکرد گفت: می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی و افراد حقیقی نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری دغدغه داشته باشند.
ضرورت پرداخت مطالبات شهرداری توسط افراد حقیقی و حقوقی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« جهانبین نیوز»، محمدحسین واحدیان صبح پنج شنبه در جلسه با رئیس کل سازمان بازرسی استان اظهارداشت: از زمان شروع به کار بنده به عنوان شهردار در مرکز استان تلاش شد تا بتوانیم با نگاه متفاوت مطالبات مردم را پاسخگو باشیم و رضایت نسبی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به افزایش بودجه سال آینده شهرداری افزود: سال جاری بودجه شهرداری 810 میلیارد تومان بوده که برای سال آینده این بودجه به 1500 میلیارد تومان رسیده است اما افزایش بودجه به معنی افزایش تعرفه‌ها نمی‌باشد بلکه در تلاش هستیم تا بتوانیم از کمک‌های دولتی بهره‌مند شویم و مطالباتی که مغفول مانده بود را وصول نماییم.

واحدیان ادامه داد: همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوص و سرمایه‌گذار یکی دیگر از برنامه‌هایی در دستور کار شهرداری است که می‌تواند در راستای تحقق بودجه نیز موثر باشد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری در بودجه سال آینده متفاوت است، تصریح کرد: در بودجه سال آینده 39 درصد آن مربوط به اعتبارات جاری و 61 درصد آن برای عمرانی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه قبوض پرداخت عوارض توزیع شده است، گفت: در کمتر از 20 روز استقبال شهروندان جهت پرداخت عوارضات مطلوب بوده و جای امیدواری است که مردم در پرداخت عوارضات همکاری و مشارکت می‌کنند.

شهردار شهرکرد پرداخت مطالبات شهرداری توسط افراد حقیقی و حقوقی را ضروری دانست و اضافه کرد: در راستای تحقق مطالبات شهرداری کارگروهی تشکیل و پیگیر مطالبات هستند.

واحدیان با بیان اینکه هم افزایی بین دستگاه‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مطالبات دستگاه‌ها به یکدیگر هیچگاه صفر نمی‌شود اما نمی‌توان نسبت به آن هم بی‌تفاوت بود بنابراین لازم است هم‌افزایی ایجاد تا دستگاه‌ها نسبت به پرداخت مطالبات نیز دغدغه داشته باشند.

وی گفت: مدیریت شهری در پروژه‌های برج دوقلو، کمربندی 15 خرداد و... که ناتمام مانده بود را بعد از چندین سال در دستور کار قرار داده تا بتوان بخشی از مشکلات شهری را رفع کرد.

شهردار شهرکرد نبود برنامه را یکی از مشکلات اساسی استان دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرداری جهت ایجاد چراغ راهی برای اجرای برنامه‌ها، طرح هدایت آب‌های سطحی، پسماند، میدان میوه و تره بار و.... تهیه و سال آینده تکمیل و اجرا می‌شود.

واحدیان با بیان اینکه در حال حاضر حدود 50 درصد چارت سازمانی شهرداری خالی است، گفت: اجرای برنامه‌ها نیاز به تأمین نیروی انسانی فنی دارد بنابراین با توجه به اینکه این مجموعه با کمبود نیرو مواجه است می‌طلبد تدابیری اندیشیده شود تا شهرداری بتواند نیروی مورد نیاز خود را تأمین کند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۲۸

15 Feb 2024