۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۵۶۶۵۴
معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد:

بی‌طرفی و سلامت خط قرمز ستاد انتخابات

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ملاک و معیار برای همه برگزارکنندگان انتخابات عمل به قانون است و همان طور که بارها تاکید شده خط قرمز ستاد انتخابات اصل بی‌طرفی و سلامت انتخابات می‌باشد.
بی‌طرفی و سلامت خط قرمز ستاد انتخابات

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور در نشست ستاد انتخابات استان چهارمحال بختیاری با اشاره به تلاش‌های دولت مردمی برای حل مسائل کشور اظهار کرد: در چهار دهه گذشته در تمام دولت‌ها به ویژه در دولت سیزدهم، تلاش‌های فراوان و خدمات ارزنده ارائه شده است و حل مسائل مردم باید ادامه دار و با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: مردم ما همواره بر اساس باورهای دینی و اعتقادی خود در میدان حضور فعال و با بصیرت دارند و حضور پرشور و شعور مردم سراسر ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برخلاف همه هجمه و تلاش‌های دشمنان نشان از زمان‌شناسی مردم ایران دارد و این وظیفه ما مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

وی در تشریح اقدامات ستاد انتخابات کشور بیان کرد: در وزارت کشور بسیاری از نواقص برگزاری گذشته احصاء و جمع بندی شده و برای رفع آنها برنامه ریزی ها و اقدامات میدانی صورت گرفته است و ستاد انتخابات کشور با هماهنگی استانداران و فرمانداران به دنبال برگزاری انتخابات مطلوب و تسهیل در روند اخذ رأی مردم ایران اسلامی هستیم.

شاهچراغی افزود: آموزش‌ها و مانورهای انتخاباتی عوامل اجرایی به صورت متعدد و با هدف هماهنگی، آمادگی و رفع نواقص شعبه‌های اخذ رأی برگزار شده است.

وی اذعان داشت: همه دستگاه‌ها و ادارات به ویژه وزارت ارتباطات عملکرد و هماهنگی خوبی برای اجرای خوب انتخابات و تسهیل در مشارکت مردم و تحقق عدالت انتخاباتی دارند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم گروه‌ها و اجتماع‌های مختلف از جمله خود نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، احزاب، حلقه‌های میانی، گروه‌های جهادی، بانوان و خواص و سیاسیون نقش سازنده خواهند داشت.

شاهچراغی در تشریح روند اخذ رأی در قانون جدید انتخابات اظهار کرد: طبق قانون جدید انتخابات ملاک در اخذ رأی، شماره ملی فرد واجد شرایط است و هر رأی دهنده فقط یک نوبت می‌تواند با ارائه یکی از پنج سند هویتی کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت، گذرنامه و شناسنامه در انتخابات شرکت کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: ملاک و معیار برای همه برگزارکنندگان انتخابات عمل به قانون است و همان طور که بارها تاکید شده خط قرمز ستاد انتخابات اصل بی‌طرفی و سلامت انتخابات می‌باشد.

وی گفت: همه این تمهیدات و برنامه‌ریزی ها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در روز ۱۱ اسفند ماه خواهد بود و ما مکلف به برگزاری انتخابات مطابق با چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت هستیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۶:۲۲

15 Feb 2024