۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۵۶۶۲۹
هم زمان با سالروز میلاد امام حسین(ع):

پرچم امام حسین (ع) در بام ایران به اهتزار درآمد

هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا و روز پاسدار، پرچم مزین به نام امام حسین (ع) در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.
پرچم امام حسین (ع) در بام ایران به اهتزار درآمد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد امروز سه شنبه در مراسم سوم شعبان سالروز میلاد سبط النبی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در میدان امام حسین شهرکرد که با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: این روز بسیار ارزشمند را به همه حسینیان عالم و پاسداران غدیر تبریک عرض می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خطاب به رزمندگان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) حاضر در میدان، افزود: شما باید به خود ببالید که چنین روزی به نام روز پاسدار نامیده شده است.

وی با تأکید فضایل و خیرات و برکات بیشمار ماه شعبان، گفت: افتخار پاسداران این است که نام امام حسین (ع) را شما بر دوش می‌کشید.

امام‌جمعه شهرکرد، پافشاری امام حسین (ع) بر پاسداری از اسلام را یادآوری کرد که باعث پدید آمدن عاشورا شد و ظهور و بروز امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها در بین پاسداران را نتیجه الگو گیری از امام حسین (ع) دانست.

وی، خاطرنشان کرد: دوران سپاه پاسداران، دوران شکوفا، زنده و سربلند است و این مسئله‌ای است که محسوس است و یک واقعیت است؛ اما آنچه باعث ماندگاری این افتخار است، این است که به مفهوم صلوات شعبانیه معرفت عمیق داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام، با تأکید بر ضرورت تقویت معنویت و انس با ادعیه و مناجات و قرآن در ماه شعبان، تمسک به سیره حضرت اباعبدالله الحسین را کشتی نجات در اقیانوس دنیا دانست و تصریح کرد: ابزار نجات، توسل به اهل‌بیت و انس با خاندان رسول‌الله است.

در این روز با نواحی یکی از ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام، پرچم مزین به نام امام حسین (ع) در میدانی با همین نام در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۸:۲۳

13 Feb 2024