۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۵۶۶۲۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

رعایت اخلاق انتخاباتی رمز پیروزی نامزدها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نامزدها اگر اخلاق انتخابات را رعایت کنند در هر صورت پیروز میدان خواهند بود.
رعایت اخلاق انتخاباتی رمز پیروزی نامزدها است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محسن حسین میرزایی صبح امروز در نشست کاندیداهای مجلس با نماینده ولی‌فقیه اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری جزء استان‌هایی می‌باشد که برای انتخابات ۱۴٠۲ برنامه‌ریزی را شروع کرده است.

وی تصریح کرد: ۶۷۴ نفر پیش‌ثبت‌نام و ۳۷٠ نفر ثبت‌نام نهایی را انجام دادند و امروز ۱۵۶ نفر آماده رقابت در ۱۱ اسفند هستند، البته ممکن است این آمار تغییراتی نیز داشته باشد.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه تا این لحظه تمام کارهای اجرایی و امنیتی و انتظامی برای انتخابات به روز انجام شده است بیان داشت: تاکنون تعامل خوبی بین هیئت‌های نظارت در تمام شهرستان‌ها وجود دارد و کسانی که احساس خدمت کردند برای رقابت در عرصه انتخابات قدم بگذارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: مسئولین استان در اجرای هر چهار راهبرد انتخابات مجلس را تسهیل‌گری کردند و امیدواریم کاندیداها نیز که نقش اساس و اصلی را بر عهده دارند بتوانند در این راستا به خوبی عمل کنند.

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: ماده ۷٠، ۷۲، ۷۸، ۸٠، ۸۲، ۸۳، ۵۲، ۵۹ و ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که تمامی کاندیداها باید به آن‌ها جامه عمل بپوشانند و خلاف آن پیش نروند.

وی با اشاره به اینکه قانون انتخابات مجلس قانونی شفاف و مشخص است که باید با هم دلی و هم فکری آن را انجام داد گفت: در سخنرانی‌ها و محافلی که وجود دارد حتماً به‌صورت جهاد تبیین پیش بروید و ظرفیت‌ها و کارهای بزرگ نظام اسلامی را در سطح ملی انجام داده است بازگو شود.

حسین میرزایی امیدآفرینی و امیدافزایی را امری بسیار مهم تلقی کرد و گفت: همه کاندیدها باید جهاد تبیین را مد نظر قرار دهند و تمام دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سلامت انتخابات باید در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: در جلساتی که حضور پیدا می‌کنید به جای تخریب به سمت و سوی تعریف از توانمندی‌های رقبا پیش بروید، اگر اخلاق انتخابات را رعایت کنید در هر صورت پیروز میدان خواهید بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۲:۴۱

13 Feb 2024