۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۵۶۶۰۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی ایران، طواغیت را از کشور راند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت روی کار آمدن انقلاب اسلامی ایران، طواغیت از کشور رخت برستند و دست استکبار از این کشور کوتاه شد.
انقلاب اسلامی ایران، طواغیت را از کشور راند
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نبوی و فرهنگی است اظهار کرد: این انقلاب به دنبال دانش و بینش الهی یعنی همان چیزی که انسان کامل به دنبالش می‌باشد، شکل گرفته است.
 
وی  انقلاب را مقوله‌ تمام عیار فرهنگی دانست و تصریح کرد: از همین رو باید به زمینه‌های اعجاز این انقلاب توجه ویژه شود، متاسفانه در این زمینه فقط به بخشی از زوایای انقلاب توجه شده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: همه روزهای دهه فجر، ایام‌الله و مبارک است و به برکت امام راحل‌مان و مردم مؤمن، بصیر و عاشق دین و اسلام و اهل‌بیت (علیه‌السلام) در این ایام، انقلابی به نام انقلاب اسلامی شکل گرفت.
 
نکونام عنوان داشت: به برکت روی کار آمدن انقلاب اسلامی ایران، طواغیت از کشور رخت برستند و دست استکبار از این کشور کوتاه شد.
 
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران کشور مستقل شد، یادآور شد: با انقلاب عزت برای این مردم به ارمغان آمد و انواع ویژگی‌ها و ارزش‌ها و امور تعالی‌بخش نصیب ایران و ایرانی شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ما منکر مشکلات اقتصادی و تورم موجود نیستیم، انقلاب اسلامی ایران در‌ پی انقلاب انبیاء آمده و در حد توانش دارد، تلاش می‌کند.

نکونام یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا با پشتوانه مردم و با تکیه بر ولایت فقیه پیروز شد امروز نیز این ملت ایران است که تلاش می‌کند و انقلاب را پیش می‌برد، نباید اجازه بدهیم که برخی از ضعف‌ها یا کم‌کاری‌ها چهره این انقلاب پاک، نورانی و مقدس را در ذهن ما مخدوش کند.
 
وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی الهی عنوان و خاطرنشان کرد: خون‌های پاک جوانان بسیاری پای این انقلاب ریخته شده است و فداکاری‌های بسیاری صورت گرفته تا انقلاب امروز را ببیند، برخی به دنبال آن هستند که این انقلاب و راه پاک آن را خراب کنند، اما چه در گذشته و چه حال شاهدیم که چوبش را خودشان می‌خورند.
 
نکونام اضافه کرد: برای ارتقای بیش از پیش انقلاب باید تلاش کرد و در این راه باید همه توانمان را به کار بگیریم، دشمن ضعیف شده، همه شاهدیم که دشمنان اول انقلاب‌ با دشمنان امروز یکسان نیستند، این در حالی است که ایران اسلامی به لطف خدا و با تلاش جوانانش توانسته قوی شود و با مقاومت و ایستادگی مقاوم‌تر نیز خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۵:۵۵

11 Feb 2024