:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ۱۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توزیع شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۵۶۵۷۵
همزمان با دهه فجر و عید مبعث؛

۱۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توزیع شد

رزمایش مواسات همراه با اهدای ۱۳۰ سری جهیزیه در بام ایران مرحله سی و هفتم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه همراه با اهدای ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
۱۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توزیع شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، این رزمایش به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت عید مبعث، با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: به مناسبت دهه فجر و عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، سی و هفتمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه با اهدای ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان و مزدوجین عزت مند استان چهارمحال و بختیاری به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برگزار شد.

وی افزود: تاکنون ۸ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه در استان چهارمحال و بختیاری تامین و تحویل نوعروسان در شهرستان‌های مختلف شده است.

سردار اکبری بیان داشت: از شروع نهضت مواسات و کمک‌های مؤمنانه ۶۲۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۱,۴۰۰ میلیارد تومان با همت خیرین و نهادهای حمایتی توسط سپاه و بسیج تامین و در همه شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تحویل خانواده‌های نیازمند گردیده است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان نیز گفت: ۱۳۰ سری جهیزیه در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده که در بین مزدوجین عزتمند که توسط گروه‌های جهادی شناسایی شده اند در شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل اقلامی همچون؛ یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، اتو، پتو و فرش می‌باشد.

انتهای خبر/1020ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۱:۳۲:۵۴

7 Feb 2024